بهترین وکیل تضمینی قرارداد در شیراز

بهترین وکیل قرارداد در شیراز شما را در تنظیم قراردادهای کاری و غیر کاری یاری می رساند. با مشاوره این وکلا از قانونی بودن این فرایند اطمینان حاصل کرده و کیفیت تنظیم این قراردادها را افزایش می دهید. شما برای هر مساله اعم از وکیل ملکی در شیراز احتیاج به بهترین وکیل تنظیم قرارداد خواهید داشت. در این گزارش با مهمترین وظایف وکیل قرارداد شیراز آشنا شده و خدمات حقوقی این حوزه را مورد بررسی قرار می دهیم.

وکیل قرارداد در شیراز

تنظیم قرارداد چیست ؟

برای شروع هر رابطه کاری و تجاری، اولین مرحله تنظیم قرارداد است. به موجب قراردادهای تنظیم شده هر یک از طرفین متعهد به انجام وظایف خود شده و امکان بروز اختلافات آتی به حداقل می رسد. وکیل تنظیم قرارداد متخصص این عرصه های اقتصادی، در رابطه با حوزه کسب و کار و نوع قرارداد مربوط به آن اطلاعات کاملی به دست آورده و سپس فرایند تنظیم قرارداد آغاز می شود.

وکلای امور قرارداد، پیش بینی هایی در خصوص اختلافات آتی و نقاط کور همکاری در قرارداد انجام داده و در این زمینه راه حل هایی ارائه می دهد که شرایط کاری آینده پروژه را بهبود می بخشند. شما می توانید، در این خصوص از مشاوره های حقوقی این وکلا نیز بهره مند شوید.

حامد اسکندری وکیل شیراز

وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاوره حقوقی

حامد اسکندری
شماره تماس: 09171114836

مزایای تنظیم قراردادهای کاری چیست ؟

تنظیم این قراردادها مزایای قابل توجهی به همراه دارد:

  1. با امضای آن ها، از دعاوی آینده جلوگیری خواهد شد و روند همکاری طرفین به بهترین نحو ادامه می یابد.
  2. با امضای یک قرارداد کاری و تجاری معتبر، از بروز خسارات و هزینه های اضافی در طول پروژه جلوگیری خواهد شد و ریسکی کمتری در جریان اداره امور وجود خواهد داشت.
  3. امنیت حقوقی کارفرمایان نیز با وجود این قراردادها حفظ می شود.
  4. این قراردادها از تخلفات طرف مقابل نیز جلوگیری می کنند.
  5. قراردادهای کاری و تجاری موجب ایفای تعهدات و پیمان های بین طرفین خواهند شد.
بهترین وکیل قرارداد شیراز
وکیل قرارداد شیراز

مراحل تنظیم قراردادکاری توسط وکیل قرارداد شیراز

این وکلا با هزینه ای ناچیز در این عرصه فعالیت می کنند و از شروع تا پایان فرایند تنظیم قرارداد همراه شما خواهند بود. برای استفاده از خدمات این وکلا باید چند مرحله طی شود؛ در مرحله اول جلسات حضوری برای آشنایی و اشراف وکیل شیراز بر موضوع قرارداد شما برگزار می شوند. در طول این جلسات اطلاعات و مدارک پروژه در اختیار وکیل معتمد قرار می گیرد.

سپس وکیل قرارداد شیراز با در دست داشتن اطلاعات کافی، فایل اولیه قراردادهای تنظیم شده را آماده کرده و برای موکل ارسال می کند. پس از آن موکل نقطه نظرات خود را بیان کرده و پیشنهادات خود را نیز ارائه می دهد. سپس نسخه ای از قرارداد تنظیم شده به دست طرف مقابل می رسد. طرف مقابل قرارداد نیز پیشنهادات خود را در خصوص اصلاحات قرارداد پیش رو ارائه می دهد و این موارد با حفظ خط قرمزهای طرفین اعمال می شوند.

در نهایت یک جلسه جمع بندی با حضور طرفین قرارداد و وکلای آن ها برگزار شده و در طول آن دفاعیه های قرارداد کاری، ایرادات موجود در آن، راهکارهای حقوقی مربوطه و… مورد بررسی قرار می گیرد. به این ترتیب قرارداد مورد نظر با بهترین شرایط و با موافقت طرفین امضا خواهد شد.

وکیل قرارداد شیراز
وکیل تنظیم قرارداد شیراز

خدمات کلی وکیل تنظیم قرارداد شیراز

این وکلا پیش و پس از بستن قرداد نیز خدماتی در خصوص آن ارائه می دهند که برای افراد مفید واقع می شوند. خدمات پیش از بستن قرارداد شامل تحقیقات میدانی در رابطه با پروژه مورد نظر و تایید اعتبار فرد مقابل است که پیش از بستن قرارداد انجام می گیرد؛ همچنین کلیه امور اداری مربوط به قرارداد نیز پیش تر توسط وکلای تنظیم قرارداد شیراز پیگیری خواهند شد.

پس از انعقاد قراردادهای کاری نیز کلیه نامه نگاری ها و مکاتبات مربوط به آن توسط بهترین وکیل تضمینی قرارداد در شیراز انجام خواهد شد؛ این فرایند سبب بهبود فرایند پیگیری قرارداد می شود و در زمان طرفین قرارداد نیز صرفه جویی می کند. صورتجلسات مربوط به قراردادهای تنظیم شده و متمم ها و تحول های آن ها نیز توسط این وکلا بررسی می شوند.

همچنین بخوانید:
وکیل خانواده شیراز
وکیل تضمینی چک در شیراز
وکیل مهریه در شیراز

هزینه وکیل قرارداد شیراز

در نظر گرفتن تعرفه قراردادهای این وکلا برای برآورد هزینه های پیش رو اهمیت دارد. هر چه تجربیات و سوابق کاری وکیل مورد نظر بیشتر باشد، تعرفه دستمزد او نیز افزایش می یابد. وسواس و خلاقیت این وکلا و جزئی نگری های آن ها دشواری کار را در تنظیم قراردادها از بین می برد.

هزینه وکیل قرارداد شیراز با در نظر گرفتن پیچیدگی پرونده های پیش رو برآورد می شود. هر چه میزان پیگیری این پرونده ها بیشتر باشد، وظایف وکیل نیز افزایش یافته و این مسئله بر تعرفه دستمزد و حق الوکاله وکیل قرارداد شیراز تاثیر می گذارد. در این خصوص امضا یا عدم امضای قرارداد پیش رو تاثیری در هزینه ها و دستمزد وکیل نخواهد داشت.

وکیل قرارداد شیراز
بهترین وکیل قرارداد در شیراز

بررسی منابع رابطه قرارداد

بهترین وکیل تضمینی قرارداد در شیراز شما را با نکات فنی بستن این قراردادها نیز آشنا می کنند. رابطه قراردادی طرفین باید بر پایه اصول زیر انجام شود:

  1. اولین اصل توجه به احکام شرعی حاکم بر جامعه است.
  2. شروط بنایی و مبنای انعقاد قرارداد رکن دوم تنظیم رابطه قراردادی است.
  3. برخی شروط نیز در متن قرارداد ذکر نشده و تنها در توافقات شفاهی مطرح خواهند شد؛ این شروط ضمنی و تلویحی و التزامی محسوب می شوند.
  4. پیش فرض های قانونی قراردادهای کاری و تجاری نیز در این میان جای می گیرند و قوانین قرارداد را تکمیل می کنند.
  5. در نظر گرفتن عدل و انصاف و عدالت در طول پروژه های کاری و تجاری و قراردادهای مربوط به آن ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
  6. رویه های قضایی پروژه و قرارداد آن نیز بر رابطه قراردادی تاثیر می گذارند.

بررسی نکات تنظیم قرارداد

برای تنظیم بهتر این قراردادها باید پیش نیازهای تنظیم بخش های مختلف آن را فراهم کنید.

  1. عنوان قراردادها
  2. مشخصات کامل طرفین قرارداد که در بخش طرفین قرارداد ذکر می شوند.
  3. مدت زمان قرارداد کاری یا تجاری
  4. موضوع و مبلغ قرارداد مورد نظر
  5. شروط ضمن عقد قرارداد که در برگیرنده اختیارات هر یک از طرفین است.
  6. بار اثبات قرارداد کاری یا تجاری
  7. بررسی ادله اثبات در قرارداد که گاها اسنادی برای آن مورد استفاده قرار می گیرند.

جمع بندی

در این گزارش اطلاعاتی در رابطه با نحوه استفاده از خدمات حقوقی تنظیم قراردادهای کاری و تجاری آشنا شدیم که امید است در جریان خدمات و فعالیت های کاری شما مفید واقع شوند. شما می توانید، با پرداخت هزینه وکیل قرارداد شیراز، این قراردادها را بر مبنای قوانین موجود در کشور به صورت تخصصی تنظیم کرده و از بروز هر گونه مشکلی در ادامه فعالیت های اقتصادی و تجاری خود پیشگیری کنید.

توجه داشته باشید که بی توجهی نسبت به تنظیم این قراردادها فرصت قشر در معاملات و فعالیت های تجاری را برای طرف مقابل قرارداد فراهم کرده و خسارات مالی بسیاری برای شما به وجود می آورد.

پیمایش به بالا
به بالا بروید