بهترین وکیل قتل در شیراز تضمینی

در شهرهای بزرگ ممکن است قتل هایی به وجود بیاید که در این صورت به وکیل تضمینی قتل نیاز است. شهر شیراز یکی از شهرهای بزرگ کشورمان است که مانند هر شهر بزرگ دیگری می تواند قتل های مختلفی در آن اتفاق بیفتد و در این صورت است که به بهترین وکیل تضمینی قتل در شیراز نیاز پیدا می کنید. در این مقاله از بهترین وکیل شیراز قصد داریم درباره ی بهترین وکیل تضمینی قتل در شیراز صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

وکیل قتل شیراز

آیا ممکن است تا به حال به پرونده های مربوط به قتل برخورد کرده باشید؟ قتل یکی از رفتارهای ناهنجاری است که ممکن است در شهری اتفاق بیفتد و همچنین یکی از جرائم بسیار سنگین می باشد که ممکن است عواقب خیلی بدی نیز به همراه داشته باشد. به دلیل اینکه قتل می تواند بی نظمی های زیادی را در جامعه به وجود بیاورد، بنابراین مجازات مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است. وکیل قتل کسی است که در زمینه ی جرائم مربوط به قتل تجربه و تخصص زیادی دارد و می تواند پرونده را راحت تر پیش ببرد.

مشاوره حقوقی با وکیل قتل شیراز

در واقع وکیل قتل شیراز کسی است که در زمینه ی پرونده های مربوط به قتل تجربه و مهارت دارد. او می تواند با استفاده از دانشی که دارد از جرائم موکل خود بکاهد و یا در بعضی موارد حتی می تواند او را تبرئه کند. به طور کلی می توان گفت پرونده های مربوط به قتل پرونده های بسیار مهمی هستند که برای آن ها حتما به بهترین وکیل تضمینی قتل در شیراز نیاز پیدا می کنید و اگر وکیل خوب نداشته باشید به هیچ عنوان نمی توانید پرونده را به خوبی پیش ببرید و حتما با شکست مواجه خواهید شد.

قتل می تواند صدمات زیادی به مقتول و خانواده اش و همچنین خانواده ی قاتل و حتی جامعه وارد کند و به همین دلیل است که مجازات سنگینی برای آن در نظر گرفته شده است. پس به شما توصیه می کنیم اگر در شهر شیراز به هر دلیلی با پرونده های قتل روبرو شدید حتما به بهترین وکیل تضمینی قتل در شیراز مراجعه کنید.

حامد اسکندری وکیل شیراز

وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاوره حقوقی

حامد اسکندری
شماره تماس: 09171114836

وکیل قتل شیراز چه کارهایی انجام می دهد؟

همان طور که در بالاتر گفته شد قتل یکی از بزرگ ترین جرائم می باشد که مجازات سنگینی دارد و پرونده های مربوط به قتل نیز بسیار پیچیده هستند و از حساسیت بالایی برخوردارند. بنابراین فردی که به جرم قتل مرتکب شده است به تنهایی نمی تواند از حق خود دفاع کند و به یک وکیل قتل نیاز پیدا می کند. وکیل قتل شیراز در موارد زیر می تواند کمک زیادی بکند:

  1. اولین و بزرگترین کاری که یک وکیل قتل می تواند انجام دهد این است که بتواند به درستی نوع قتل را بررسی کند. ممکن است قاتل به قتل غیر عمد مرتکب شده باشد که وکیل باید بتواند بی گناهی موکل خود را ثابت کند و او را از حکم قصاص نجات دهد.
  2. وکیل قتل خوب می تواند با استفاده از تجربه و مهارت و دانشی که دارد زمان رسیدگی به پرونده را کوتاه تر کند و نتیجه ی بهتری را به دست آورد.
  3. یک وکیل قتل خبره باید با موکل خود مشورت کرده و او را نسبت به تمام حقوق خود آگاه کند چرا که ناآگاهی در این زمینه ممکن است باعث شود حق او پایمال شود.
  4. وکیل قتل باید نسبت به موکل خود کاملا دلسوز باشد و پرونده را به بهترین شکل ممکن پیش ببرد.
وکیل تضمینی قتل شیراز
وکیل قتل شیراز

ویژگی‌های بهترین وکیل تضمینی قتل در شیراز چیست؟

بهترین وکیل تضمینی قتل در شیراز دارای ویژگی‌هایی است که عبارتند از:

  1. یک وکیل قتل خوب باید دانش و آگاهی کاملی درباره ی قانون داشته باشد و از تمام تبصره ها و قوانین باخبر باشد تا بتواند پرونده را خیلی خوب پیش ببرد.
  2. یک وکیل قتل ماهر باید نسبت به موکل خود دلسوز باشد و در گرفتن حق او هیچ کوتاهی نکند.
  3. یک وکیل قتل خوب باید در صحنه ی جرم حضور پیدا کند و سعی کند سر نخ ها را کشف کند. او باید تمام سر نخ ها را بررسی کرده و آن ها را در نظر بگیرد، چرا که هر چیز کوچکی ممکن است مسیر پرونده را تغییر دهد.
  4. وکیل خوب باید به غیر از قوانین، از شرع و دین آگاهی کامل داشته باشد. چرا که مجازات مربوط به قتل بر اساس شرع تعیین می شود.
  5. وکیل خوب باید همیشه در دسترس باشد و در تمامی جلسات دادگاه شرکت کرده و با بیان رسا و شیوا بتواند در دادگاه صحبت کند و از حق موکل خود دفاع کند.

همچنین بخوانید:
وکیل مهریه در شیراز
وکیل دیه شیراز
بهترین وکیل تنظیم قرارداد شیراز

هزینه و حق الوکاله وکیل قتل شیراز چقدر است؟

هزینه وکالت به مبلغی می گویند که یک وکیل برای دفاع از موکل خود و پیگیری پرونده ی موکل، از او دریافت می کند. حق الوکاله وکیل قتل شیراز می تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی باشد. میزان تجربه و مهارت وکیل می تواند تاثیر زیادی در حق الوکاله ی او داشته باشد. یکی دیگر از مسائلی که در حق الوکاله وکیل قتل شیراز مؤثر است، نوع پرونده می باشد.

چه زمانی باید به وکیل قتل در شیراز مراجعه کنیم؟

زمانی که شما به هر دلیلی با یک پرونده ی قتل روبرو شدید، به دلیل پیچیدگی زیاد پرونده های قتل حتما به بهترین وکیل تضمینی قتل در شیراز نیاز پیدا می کنید. به شما پیشنهاد می کنیم که از ابتدا پرونده ی خود را به یک وکیل قتل در شیراز بسپارید و به او اعتماد کنید. وکیل نیز باید بتواند طبق خواسته ی موکل خود پرونده را پیش ببرد. یعنی اگر از خانواده ی قاتل هستید باید سعی کند بی گناهی شما را اثبات کند و اگر از خانواده ی مقتول هستید نباید اجازه دهد خون مقتول پایمال شود. البته به شما توصیه می‌کنیم که حتما قبل از انتخاب وکیل در مورد او تحقیق کنید و سعی کنید بهترین وکیل تضمینی قتل در شیراز را انتخاب کنید تا به نتیجه ی دلخواه خود برسید.

وکیل قتل در شیراز
وکیل قتل تضمینی شیراز

انواع قتل چیست؟

بهتر است بدانید که قتل انواع مختلفی دارد که مجازات آن ها نیز با یکدیگر یکسان نیست. انواع قتل در پرونده های وکیل قتل شیراز عبارتند از:

1 – قتل عمد

قتل عمد به قتلی گفته می شود که قاتل با قصد و نیت قبلی اقدام به کشتن مقتول کرده است. سنگین ترین مجازات مربوط به قتل عمد می باشد. مجازات قتل عمد برای قاتل، قصاص می باشد. اما اگر خانواده ی مقتول موافق باشند می توان با پرداخت دیه، از قصاص چشم پوشی کرد.

2 – قتل شبه عمد

قتل شبه عمد به قتلی گفته می شود که در آن قاتل تنها به قصد ترساندن و…. به مقتول آسیب وارد می کند که این امر موجب مرگ او می شود. به طور کلی می توان گفت در قتل شبه عمد، قاتل قصد نداشته است مقتول را بکشد. اثبات کردن قتل شبه عمد کار بسیار دشواری است که تنها نیازمند یک وکیل قتل شیراز حرفه ای می باشد. مجازات این نوع قتل پرداخت دیه ی یک انسان کامل است.

3 – قتل غیر عمد

قتل غیر عمد به قتلی گفته می شود که قاتل بدون هیچ دشمنی و یا قصد قبلی و به صورت کاملا ناخواسته مرتکب این جرم می شود. یکی از نمونه های این نوع قتل، تصادف می باشد. در این صورت وکیل باید دلایل کافی به دادگاه ارائه دهد تا بی گناهی موکلش را ثابت کند. مجازات قتل غیر عمد نیز پرداخت دیه ی کامل است.

سوالات متداول

میتوان با داشتن حداقل 2 نفر شاهد و با کمک وکیل قتل شیراز به اتهام تهدید به قتل از این فرد شکایت کرد. 

چنانچه فرد قاتل سابقه کیفری نداشته باشد ، میتوانید از تخفیفات مجازات استفاده کنید تا شاید به حبس منتهی شود.

  • داشتن تصمیم کشتن
  • انجام رفتار یا کار کشنده
  • توجه کردن به وضعیت های خاص مقتول

در پرونده های وکیل قتل شیراز این قتل ها 3 دسته هستند:

  • قتل عمد
  • قتل شبه عمد
  • قتل غیر عمد

مجازات قتل های عمدی قصاص نفس است. و مجازات قتل های شبه عمد و قتل های غیر عمد میبایستی بر اساس  تحقیقات و همچنین بررسی شواهد قاضی مربوطه مشخص شود.

 
پیمایش به بالا
به بالا بروید