بهترین وکیل علامت تجاری در شیراز تضمینی

برای اینکه با خصوصیات بهترین وکیل علامت تجاری شیراز آشنا شوید، نخست لازم است در مورد وکیل علامت تجاری و تجارب وی بیشتر آشنا شوید. همان طور که می دانید علامت تجاری می تواند خدمات و کالای شما را از دیگران متمایز نماید. تنها این نشان تجاری است که نشان می دهد خدمات یا کالای ارائه شده متعلق به کدام شخص حقیقی و یا حقوقی است. ثبت علامت تجاری را می توان اولین اقدام قبل از ثبت شرکت به شمار آورد.

وکیل علامت تجاری شیراز

حال برای ثبت نشان تجاری لازم است از فردی کمک بگیرید تا با تکیه بر دانش و تجربه ای که دارد، بتواند این مسئولیت را انجام دهد. به این فرد متخصص، وکیل علامت تجاری گفته می شود که از تجربه تخصصی در این رابطه برخوردار است. وکیل علامت تجاری شیراز با توجه به توانایی هایی که دارد در این حوزه از تبحر لازم برخوردار بوده و با روند کار و مدارک لازم برای آن آشنا است. ممکن است علامت تجاری شما مورد سوءاستفاده قرار بگیرد و یا پیشامدهای دیگری در این خصوص برایتان رخ دهد، در این مواقع وجود یک وکیل با سابقه، ضروری به نظر می رسد. وکیل علامت تجاری در ایران از شاخه های نوپای رشته وکالت است که به دلیل اهمیت موضوع، در سال های اخیر شکل گرفته است.

حامد اسکندری وکیل شیراز

وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاوره حقوقی

حامد اسکندری
شماره تماس: 09171114836

وکیل علامت تجاری شیراز و جایگاه آن

ثبت برند از جمله موارد ضروری است که پروسه زمانبری دارد. و در صورت عدم آگاهی از روند کار ممکن است هزینه های اضافی نیز در بر داشته باشد. برای انجام تمام مراحل ثبت به صورت اصولی و در کمترین زمان ممکن، پیشنهاد ما مراجعه به بهترین وکیل تضمینی علامت تجاری در شیراز می باشد. چرا که وی با جزئیات کار ثبت علامت تجاری آشنا است و بهتر می تواند از لحاظ حقوقی، کارها را پیش ببرد.

همان طور که اشاره کردیم وکیل علامت تجاری شیراز به شرایط و امور لازم در مورد علامت تجاری و ثبت آن کاملا آشنا است. ارائه مشاوره های قبل از ثبت برند در مورد انتخاب و پذیرش آن، تشکیل پرونده و رسیدگی و پیگیری آن تا مرحله ثبت نهایی، مشاوره و راهنمایی در مورد ثبت علامت تجاری و استفاده از آن، پیگیری مخالفت ها و … از مسئولیت هایی است که وکیل بر عهده دارد.

وکیل علامت تجاری شیراز
بهترین وکیل علامت تجاری در شیراز

وکیل علامت تجاری در بیشتر کشورها به عنوان شغلی قانونی و کاملا مستقل شناخته شده و بر اساس قانون مربوط به خدمات حقوقی یکی از زیرشاخه های حرفه وکالت در نظر گرفته می شود. این در حالی است که در برخی از کشورها نیز اهمیت این حرفه کمتر بوده و آن را جزئی از وکالت حقوقی عمومی به شمار می آورند. در این کشورها وکیل علامت تجاری، وکیلی حقوقی است که در رابطه با امور ثبت علامت تجاری تبحر دارد.

خدمات مورد انتظار از وکیل علامت تجاری در شیراز

در صورتی که اختراعات و طرح های صنعتی خود را با یک برند خاص به ثبت برسانید، دیگر افراد سودجو امکانی برای سوءاستفاده از آنها نخواهند داشت. برای ثبت برند نیز مشورت با وکیل علامت تجاری در شیراز از ضروریات کار محسوب می شود. دعاوی مربوط به این موضوع نیز به دلیل اهمیتی که دارد در دادگاه عمومی شعبه، مورد رسیدگی قرار می گیرد.

لازم است افراد به کارهای مرتبط به ثبت علامت تجاری توجه ویژه ای داشته باشند. هر چند در مواقعی که برند ثبت شده مورد سوءاستفاده قرار می گیرد، رای دادگاه حقوقی به نفع دارنده حقوقی یا حقیقی علامت تجاری صادر می گردد. ممکن است برندی مشابه و حتی عین برند دیگری به ثبت برسد که در این صورت شکایت از این برند در حوزه وظایف وکیل علامت تجاری شیراز خواهد بود.

همچنین بخوانید : وکیل اسیدپاشی در شیراز

از وکیل علامت تجاری شیراز انتظار می رود هر خدمتی در راستای علامت تجاری را بر عهده بگیرد. همه این خدمات در وکالت و مشاوره وی خلاصه می گردد. حدود اختیارات و وظایف وکیل در حالت کلی شامل موارد زیر می باشد :

وکیل علامت تجاری در شیراز
وکیل علامت تجاری شیراز

انجام کارهای مربوط به ثبت برند و علامت تجاری، بررسی تمام جوانب و شرایط اعطای علامت تجاری از لحاظ حقوقی و واگذاری آن، تمدید علامت تجاری، طرح دعوی در دادگاه کیفری و یا حقوقی، جمع آوری مدارک موردنیاز برای هر موضوع و بر عهده گرفتن همه مراحل انجام هر هدفی، هر موضوعی که موکل خواستار آن باشد و …

ضرورت وجود وکیل علامت تجاری در شیراز

لازم به یادآوری است که هر موضوع حقوقی دارای قوانین تصویب شده مختص به خود می باشد. مسلما یک بهترین وکیل شیراز بهتر می تواند از حقوق قانونی موکل خود دفاع نماید تا حقی از وی ضایع نگردد. در مورد ثبت برند تجاری نیز به دلیل اهمیت موضوع، استفاده از تجربیات بهترین وکیل تضمینی علامت تجاری در شیراز به حل امورات مربوطه سرعت بیشتری خواهد داد.

در مواقعی که از علامت تجاری صاحبان برند سوءاستفاده شود، تنها وکیل کارکشته و خبره در این زمینه است که می تواند با توجه به قوانین ثبت برند از افراد سودجود در نزد قاضی دادخواهی نماید. تنها در این صورت است که دادخواهی صورت قانونی خواهد یافت. وکیل علامت تجاری شیراز با توجه به مستندات قانونی، کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد.

همچنین بخوانید: بهترین وکیل خانواده در شیراز

در برخی از موارد نیز ممکن است یک علامت تجاری باطل شده باشد و برندی مشابه با آن ثبت و در حال فعالیت باشد. در این موارد نیز وکیل علامت تجاری می تواند موضوع را در دادگاه مطرح و اقامه دعوا نماید.

وکیل علامت تجاری در شیراز
بهترین وکیل علامت تجاری شیراز

ثبت علامت تجاری و هزینه های مربوط به آن

مراحل قانونی ثبت علامت تجاری، ثبت برند و ثبت لوگو توسط اداره مالکیت معنوی انجام می گیرد. که از ادارات زیرمجموعه قوه قضائیه به شمار می آید. علاوه بر این هزینه های قانونی مربوطه به حساب اداره مالکیت معنوی و روزنامه رسمی کشور واریز خواهد شد. به همین دلیل هزینه های مرتبط با ثبت در شهرهای مختلف ایران یکسان بوده و تفاوتی با یکدیگر ندارند. و در نهایت هزینه وکیل علامت تجاری شیراز نیز با شهرهای دیگر یکسان است.

طرح دعاوی و شکایات مربوط به علامت تجاری، موضوعی تخصصی است که بیشتر مردم از چند و چون آن بی اطلاع هستند. گرفتن مشاوره از یک وکیل علامت تجاری در شیراز می تواند علاوه بر سرعت بخشیدن به مراحل کار، از صرف هزینه های اضافی نیز جلوگیری نماید.

در ادامه بخوانید : وکیل نفقه شیراز

سخن پایانی

افراد می توانند برای خدمات و یا محصولاتی که ارائه می دهند برند یا علامت تجاری طراحی نمایند. این علامت باید مختص به یک برند خاص باشد تا قابلیت پیگیری داشته باشد. برای اینکار باید علامت تجاری را ثبت و از آن در برابر سودجویان محافظت نمود. در این صورت حقوق انحصاری برند مربوطه و آرم ها و شعارهای آن، تنها در اختیار فرد صاحب برند خواهد بود. همه این موارد در گرو ثبت قانونی و صحیح علامت تجاری خواهد بود که بهتر است توسط بهترین وکیل تضمینی علامت تجاری در شیراز انجام بگیرد. هزینه وکیل علامت تجاری شیراز مبلغ چندانی در مقابل خدمات ارائه شده از سوی وی نیست و در سراسر ایران تعرفه مشخصی دارد.

WeCreativez WhatsApp Support
پیام خود را برای ما بگذارید و منتظر پاسخ ما بمانید
سلام، vpn خود را روشن کنید
پیمایش به بالا
به بالا بروید