بهترین وکیل طلاق شیراز * تضمینی

بهترین وکیل طلاق شیراز؛ وکیلی است که بتواند با حفظ اخلاق، مهارت و قدرت سخنوری بالا بتواند مدافع حقوق موکل خود در دادگاه طلاق تضمینی یا طلاق توافقی باشد و در کمترین زمان ممکن طلاق موکل را بگیرد.

زمانی که شما قصد طلاق گرفته اید و به دنبال بهترین وکیل طلاق در شیراز میگردید کافیست به دفتر وکالت حامد اسکندری سر بزنید تا اطمینان خاطر حاصل شود که وی یک وکیل کاربلد با بیش از 10 سال سابقه در زمینه پرونده های طلاق در شیراز می باشد.

حتی برای وکیل مهریه شیراز هم میتوانید از وی درخواست کمک نمایید. تنها باید دقت داشته باشید پروسه طلاق در دادگاه ایران امری زمان بر است و تنها کافیست در این پروسه به وکیل خود فرصت دهید تا پرونده شما را در جهت برد به نفع شما پیش ببرد.

وکیل طلاق شیراز

معرفی بهترین وکیل طلاق در شیراز

وکیل طلاق در شیراز به وکیلی گفته می شود که بصورت تخصصی در زمینه طلاق فعالیت می کند و آنقدر موکل در زمینه پرونده های مختلف طلاق داشته است که در این حوزه بصورت حرفه ای پرونده موکلین را بصورت تضمینی می پذیرد ک به این نوع وکالت، وکالت تضمینی طلاق می گویند.

در واقع از آنجایی که با گسترش علم و بیشتر شدن دامنه اطلاعات و ارتباطات، میزان کلاهبرداری‌های حقوقی به شدت زیاد شده است، به همین دلیل وکیل در این موقعیت‌ها وظیفه دارد تا موکل خود را از انواع مختلف اشتباهات قانونی و زیان‌آور در امان نگه دارد. گاهی اوقات موکل از اینکه پرونده‌اش به طور قطع موفق میشود یا خیر نمی‌تواند به صورت کامل مطمئن باشد. از طرفی این ترس ممکن است برای او وجود داشته باشد که حق الوکاله وکیل طلاق شیراز را پرداخت کند و پرونده به موفقیت نرسد؛ در این صورت موکل به شدت دچار ضرر می‌شود.

برای این مسئله یک راه حل وجود دارد؛ که همان وکالت تضمینی می باشد که بهترین راه حل برای از بین بردن ریسک ضرر مالی است. در وکالت طلاق تضمینی، وکیل در قرارداد ذکر می‌کند که در صورت موفقیت پرونده، از موکل خود حق الوکاله دریافت کند. البته واژه تضمینی یک اصطلاح است و هیچ وقت نمی‌توان نتیجه پرونده را تضمین کرد؛ چرا که قانون و مراجع قضایی نتیجه پرونده را ارائه می‌دهند و این از اختیار وکیل خارج است.

به همین دلیل استفاده واژه «تضمین نتیجه مطلوب» در قرارداد مجاز نیست و باید از جمله «وصول حق الوکاله به شرط موفقیت پرونده (نه تضمین موفقیت پرونده)» در قرارداد استفاده کرد. در نتیجه با وجود وکیل تضمینی طلاق در شیراز، می‌توان بدون در نظر گرفتن ضرر مالی ناشی از حق الوکاله وکیل طلاق در شیراز را برای پیگیری پرونده طلاق خود استخدام کرد.

حامد اسکندری وکیل شیراز

وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاوره حقوقی

حامد اسکندری
شماره تماس: 09171114836

مزایای گرفتن بهترین وکیل طلاق در شیراز

برای پیگیری بهتر و کارآمدتر مراحل گرفتن طلاق زوجه بهترین گزینه، گرفتن وکیل طلاق است. بهترین وکیل طلاق شیراز با گذارندن تحصیل مربوطه و کسب تجارب بسیار قابل اتکا می‌تواند از بی ارزش‌ترین جزئیات، بهترین ادله‌ها و اسناد را تنظیم کند که به موفق شدن پرونده در دادگاه کمک بسیار بزرگی می‌کند.

همچنین یک وکیل طلاق مجرب و تحصیل کرده، می‌تواند قبل از ارائه درخواست طلاق به دادگاه، مقدمات مهمی را فراهم کند تا بتواند روند دادگاه را به سود موکل خود پیش ببرد. در ادامه مزایای مهم گرفتن وکیل طلاق شیراز را شرح می‌دهیم.

    • کاهش استرس و فشار‌های ناشی از ناتوانی در اثبات عسر و حرج
    • پیگیری جدی‌تر پرونده و بررسی تمام جنبه‌های آن به صورت تخصصی
    • آگاهی وکیل نسبت به قوانین و تبصره‌های آن و تلاش برای پیدا کردن ادله محکمه پسند
    • کاهش هزینه‌های مالی و معنوی
    • بیشتر شدن احتمال موفقیت در دادگاه
    • جلوگیری وکیل از تخطی‌های احتمالی و غیر عمد موکل برای جلب نظر دادگاه

ویژگی های بهترین وکیل شیراز برای طلاق

حتی اگر وکیل شما رزومه پرقدرتی هم داشته باشد و پرونده های بسیاری را حل کرده باشد، شما نباید از ویژگی های اخلاقی و کاری او غافل شوید. به طور کلی ویژگی های یک وکیل طلاق خوب در شیراز عبارت است از:

  1. دانش و اطلاعات کافی در خصوص پرونده
  2. دریافت هزینه منصفانه
  3. صداقت و وجدان کاری
  4. تجربه

بیشتر بخوانید : راهنمای وکالت در طلاق؛ حقوق و مسئولیت‌های وکلای طلاق

هزینه وکیل برای طلاق در شیراز

با توجه به شرایط عمومی و اقتصادی کشور، پاسخ به سوال هزینه وکیل برای طلاق توافقی در شیراز چقدر است؟ یکی از دغدغه ها و سوالات همیشگی افراد محترم متقاضی و کسانی است که قصد دارند از طریق طلاق توافقی به زندگی مشترک خود پایان دهند است. و به دلیل اهمیت موضوع و میزان تکرار این سوال باید به این پاسخ سوال داد.

حق الوکاله وکیل طلاق قابل مذاکره است اما با استفاده از سایت بهترین وکیل شیراز می توانید وکیل خوبی با بهترین قیمت تهیه کنید. از آن جایی که طلاق یک ادعای نامشهود است، بنابراین هزینه طلاق به دادگاه نمی رود. اما هزینه های دیگری نیز وجود دارد، مثلاً ثبت در دفاتر دادگاه الکترونیک با هزینه صد و پنجاه هزار تومان و ثبت طلاق در دفاتر اسناد رسمی با 450 هزار تومان و هزینه مشاوره با مبلغ تقریبی 200 هزار تومان.

مراحل گرفتن بهترین وکیل طلاق شیراز

پیدا کردن یک وکیل طلاق خوب کار آسانی نیست، بی شک وقتی شما قصد طلاق دارید اولین قدمی که باید انجام دهید پیدا کردن یک وکیل خوب است. وکیل خوب همانند پیدا کردن یک استاد و دکتر خوب باید بسیار پراهمیت باشد. مراحل گرفتن وکیل طلاق به شرح ذیل میباشد:

  1. از آشناها و دوستان در رابطه با یک وکیل طلاق خوب در شیراز پرس و جو کنید ( جستجو در اینترنت و شبکه های مجازی می تواند یک معرف خوب برای بهترین وکیل طلاق باشد ).
  2. به دفتر کار وکیل طلاق مورد نظر مراجعه کنید ( شما می توانید با دریافت جلسه مشاوره، با ویژگی ها و روند کار وکیل های مختلف آشنا شوید).
  3. وکیل از شما سوال ها و جواب های متعددی خواهد داشت و میزان بودجه و پس اندازی که دارید را برای وکیل می بایست توضیح دهید.
  4. پس از انتخاب وکیل موردنظر، با تکمیل فرم درخواست طلاق در دفتر وکیل طلاق خود، پرونده ای برای شما تشکیل می شود.
  5. ارائه یک سری مدارک اعم از کپی کارت ملی و شناسنامه و … هم الزامیست که می توانید در همان جلسه انجام دهید.
  6. پس از تشکیل پرونده که در واقع مهم ترین مرحله می باشد و در صورت نداشتن نقص در پروند حداقل یک ماه زمان برای صدور احضاریه طلاق لازم است.

پس از طی کردن مراحل بالا شما وارد پروسه طلاق می شوید و می بایست در جلسات مختلف با وکیل خود و دادگاه حضور داشته باشید تا نتیجه پرونده مشخص شود.

وکیل طلاق شیراز
بهترین وکیل طلاق شیراز

مدارک لازم برای طلاق در شیراز

مدارک لازم برای درخواست طلاق در شیراز، به شرح زیر می باشد:

  • ارائه مدارک شناسایی زوجین و سند ازدواج
  • اسناد موردنیاز برای اثبات حق طلاق (در طلاق از طرف زن)
  • وکالت نامه وکیل طلاق (در صورت داشتن)
  • نتایج مشاوره قبل از طلاق
  • توافقنامه زوجین (در مورد طلاق توافقی)

انواع طلاق در شیراز

طلاق یکی از حساس‌ترین موضوعات دادگاهی است که در قانون توجه زیادی به آن شده و برای آن تبصره‌ها و بند‌های مختلفی نوشته شده است. در قانون مدنی طلاق بر اساس نوع درخواست به سه صورت طلاق  تقسیم می‌شود برای اینکه دید بهتری نسبت به مسئله طلاق در قانون پیدا کنید و بتوانید در استخدام بهترین وکیل طلاق در شیراز بهتر تصمیم‌گیری کنید، در ادامه به توضیح هر کدام از این انواع می پردازیم:

درخواست طلاق مرد

به طور کلی درخواست طلاق مرد و به نتیجه رسیدن آن در قوانین جمهوری اسلامی ایران، آسان‌تر از درخواست طلاق زن و به نتیجه رسیدن آن است. البته درخواست طلاق مرد باید همراه با دلیل قانع‌کننده باشد و در صورت وجود دلایل کافی، درخواست طلاق مرد طی فرایندی به نتیجه می‌رسد.

این دلایل می‌تواند عدم انجام وظایف زناشویی توسط همسر، خیانت و یا دلایل دیگر باشد. در این صورت حق طلاق با مرد است و مرد هر زمان که بخواهد می‌تواند از زن طلاق بگیرد. با این وجود اگر از قبل در هنگام عقد در مورد طلاق مذکوراتی مثل حق طلاق زن و طلاق توافقی وجود داشته باشد، در این صورت ماده 1133 که مربوط به حق طلاق مرد است نمی‌تواند زیاد معتبر و قابل اتکا باشد.

بخوانید : طلاق در دوران عقد از طرف مرد

درخواست طلاق از طرف زن

مراحل طلاق از سوی زوجه به دلیل داشتن حق طلاق توسط مرد کمی سخت است و نیاز به صبر و دانایی دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود حتما قبل از تنظیم دادخواست طلاق با بهترین وکیل طلاق شیراز مشورت کنید و در صورت نیاز یک وکیل مجرب و متخصص برای این پرونده استخدام کنید تا مراحل طلاق شما در سریع‌ترین زمان ممکن طی شود و بدون ترس از شکست و ضرر، پرونده به نتیجه برسد. به نتیجه رسیدن درخواست طلاق زن اولین راه گریزش، رضایت زوج است. بدون رضایت زوج گرفتن طلاق سخت‌تر می‌شود.

برای به نتیجه رسیدن درخواست طلاق زن، قوانین و شروطی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن‌ها دلایل محکمه پسندی تنظیم کرد تا درخواست طلاق با پیگیری جدی‌تر مواجه شود.

در ادامه بخوانید : درخواست طلاق از طرف زن ( راه و روش و مراحل )

طلاق توافقی

افرادی که به دنبال جدایی دوستانه و بدون نزاع از راه طلاق توافقی از یکدیگر جدا می شوند. در این نوع طلاق، زن و شوهر با مشورت یکدیگر به توافق می‌ رسند که چگونه امور خانوادگی شان را حل کنند.

طلاق توافقی بدون داشتن یک وکیل طلاق در شیراز، ممکن است چندین ماه طول بکشد اما با وکالت دادن به یک وکیل طلاق خوب و حضور وکیل به جای زوج و زوجه در جلسات دادگاه، 7 تا 30 روز کاری زمان می برد و حتی نیاز به حضور زن و شوهر در دادگاه نمی باشد. در مورد طلاق توافقی بهتر است به وکیل طلاق توافقی شیراز مراجعه کنید.

برای مطالعه بیشتر : بخشنامه جدید طلاق توافقی

مهم‌ترین قوانین مربوط به طلاق و وکیل طلاق شیراز

طلاق به دلیل حساس بودن روند و مراحل آن، قوانین و تبصره ‎های مختلفی دارد که عده‌ای از این قوانین تحت تاثیر قوانین شرعی است. در ادامه نکات مربوط به قوانین طلاق در شیراز را بررسی می‌کنیم.

شروط 12 گانه سند نکاحیه

به طور کلی در سند نکاحیه 12 شرط وجود دارد که در صورت امضا توسط زوجین، زوجه می‌تواند با اثبات هر یک از شروط، مراحل طلاق خود را با کمک بهترین وکیل طلاق شیراز به صورت جدی‌تر پیش ببرد. این شروط به شرح زیر است:

  1. سر باز زدن زوج از پرداخت نفقه به مدت 6 ماه چه اختیاری و چه از روی ناتوانی مالی.
  2. رفتار سوء و یا نامناسب زوج در مقابل زوجه که شرایط را برای زوجه سخت‌تر کند.
  3. ابتلاء زوج به بیماری‌های صعب العلاج که روابط زناشویی را تحت تاثیر قرار دهد.
  4. اثبات جنون زوج در صورتی که فسخ نکاح به صورت شرعی و قانونی مجاز نباشد.
  5. عدم پیروی از دستورات و شروط دادگاه توسط زوج مربوط به منع در اشتغال به شغلی که در حیثیت زوجه و خانواده نباشد.
  6. محکومیت قطعی زوج به حبس در زندان به مدت 5 سال یا بیشتر.
  7. اعتیاد مضر زوج به هر چیزی که بر اساس نظر دادگاه باعث اختلال در زندگی زناشویی و خانوادگی می‌شود.
  8. غیبت زوج بدون دلیل موجه در خانواده و دادگاه به مدت 6 ماه یا بیشتر که تشخیص آن با دادگاه است.
  9. ارتکاب هرگونه جرمی که با حیثیت خانوادگی زوجه مغایرت داشته باشد. تشخیص کیفیت این ارتکاب جرم با دادگاه و با کمک وکیل طلاق در شیراز صورت می گیرد.
  10. عدم بچه‌داری زوجه از زوج به دلایل عقیم بودن یا دیگر دلایل پس از 5 سال
  11. مفقود الاثر شدن زوج و عدم حضور در دادگاه به مدت 6 ماه پس از مراجعه زوجه به دادگاه.
  12. زوج بدون رضایت و خبر زوجه ازدواج کند و همسر دیگری اختیار کند و یا به طرق مختلف عدالت را بین همسران خود رعایت نکند.
وکیل طلاق در شیراز
بهترین وکیل طلاق شیراز

عسر و حرج در قوانین طلاق

البته به غیر از این 12 شرط یک قانون کلی طبق ماده 1130 وجود دارد که به نام قانون عسر و حرج شناخته می‌شود. عسر و حرج در واقع شامل رفتار و شرایطی است که زندگی را برای زوجه سخت می‌کند و او را در تنگنا قرار می‌دهد. دو واژه عسر و حرج به ترتیب به معنای سختی و تنگنا است. در واقع این دو واژه از قرآن گرفته شده و بسیاری از قوانین شرعی را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

در قوانین مربوط به وکیل طلاق شیراز نیز عسر و حرج یک منبع معتبر قانونی برای اقدام به گرفتن طلاق از زوج است. با اثبات مصادیق عسر و حرج که در ادامه به معرفی این مصادیق می‌پردازیم، کار زوجه برای گرفتن طلاق و به نتیجه رساندن پرونده بسیار راحت‌تر خواهد شد.

طبق قانون عسر و حرج، در صورتی که ثابت شود زوجه به هر دلیلی به خاطر زندگی مشترک با زوج در شرایط سخت و دشواری قرار بگیرد، زوجه حق درخواست جدایی از زوج را دارد. پیشنهاد می‌کنیم قبل از تلاش برای اثبات عسر و حرج حتما از بهترین وکیل طلاق شیراز مشورت بگیرید تا در صورت امکان مقدمات اثبات عسر و حرج را فراهم کنید.

مصادیق عسر و حرج به شرح زیر است:

  • اعتیاد زوج به مواد مخدر یا الکل یا هر موادی که باعث تخریب ارزش‌های خانوادگی شود
  • محکومیت قطعی شوهر به 5 سال حبس یا بیشتر از 5 سال
  • اثبات ضرب و جرح یا بی احترامی و فحاشی با زوجه توسط شوهر
  • مفقود الاثر شدن شوهر به مدت 6 ماه متوالی
  • ترک زندگی توسط شوهر به مدت 9 ماه متناوب
  • اثبات ابتلاء زوج به جنون و بیماری‌های صعب العلاج جسمی و روانی

مصادیق عسر و حرج تنها به مصادیق ذکر شده منتهی نمی‌شود و شامل مصادیق دیگری است که بسته به شرایط مختلف زندگی زوجه این مصادیق توسط وکیل طلاق مطرح می‌شوند. اثبات عسر و جرج نیاز به ادله و اسناد محکمه پسند دارد که با حضور بهترین وکیل شیراز، شرایط زوجه بسیار آسان‌تر می‌شود و از فشار‌های روحی و روانی او به دلیل ترس از عدم موفقیت در دادگاه کم می‌شود.

شماره تماس بهترین وکیل طلاق شیراز

گرفتن وکیل طلاق در شیراز، یک تصمیم بسیار عاقلانه و بهینه است که می‌تواند از بسیاری از مشکلات شما در پرونده طلاق کاهش دهد و به شما احساس امنیت و اعتماد و انگیزه برای موفقیت در دادگاه بدهد. شما می توانید برای دریافت مشاوره از بهترین وکیل طلاق در شیراز با شماره 09171114836 تماس حاصل فرمایید.

بهترین وکیل طلاق شیراز به دلیل مشروط بودن حق الوکاله خود، با دلسوزی و تلاش بیشتری پرونده شما را پیگیری می‌کند و با تمام قوا تلاش می‌کند تا درخواست طلاق شما به موفقیت برسد.

سوالات متداول

سرپرستی فرزند تا سن 7 سالگی بر عهده مادر میباشد.

بعد از 7 سالگی سرپرستی فرزند پسر تا پانزده سالگی با پدر میباشد

 دختران نیز، تا نه سالگی با پدر خواهند بود.

 در مورد حضانت فرزندان بالغ قبل از 18سالگی، طبق قانون و رأی دیوان عالی، با رسیدن فرزند به سن بلوغ که در پسران، 15 سال و در دختران، 9 سالگی است، با دقت به این نکته که مسئله سرپرستی از مسائل غیر مالی است، به همین خاطر سرپرستی منتفی می شود و شخص عاقل و بالغ نیز می تواند با هر یک از خانواده یا اجداد خود که می خواهد زندگی کند.

خیر. زن نمی تواند به شوهر خود وکالت طلاق را بدهد و فقط می تواند به یک وکیل طلاق در شیراز یا وکیل رسمی خود جهت طلاق توافقی وکالت بدهد.

از لحاظ قانونی الزامی برای استفاده از وکیل طلاق شیراز در طلاق توافقی زوجین وجود ندارد.

اگر زن و مرد با رضایت کامل تصمیم بر جدا شدن داشته باشند و سرپرستی فرزند را به مادر داده باشد و پس از مدت زمانی بخواهد حضانت فرزند را بر عهده بگیرد، چنانچه دلیل موجهی برای درخواست خود نداشته باشد تقاضای او رد خواهد شد.

صیغه طلاق میبایست دست کم در حضور 2 شخص که از سلامت عقلی کامل برخوردارند انجام شود. همچنین در صیغه طلاق می توان از خانم ها نیز به عنوان شاهد استفاده کرد و همچنین کسی که میخواهد طلاق بدهد باید عاقل و کاملا مختار باشد.

پیمایش به بالا
به بالا بروید