بهترین وکیل تضمینی سفته در شیراز

سفته نوعی ابزار مالی است که معمولاً در مقابل وام یا قرض از شخص مقابل به منظور تضمین بازپرداخت دریافت می شود. گاهی اوقات هم برای استخدام افراد در شرکت های خصوصی یا محیط های تجاری دریافت می‌شود تا به منظور حسن کار در نزد صاحب کار محفوظ بماند. نوشتن و ارائه سفته کار ساده ای است اما نکاتی دارد که در صورت عدم رعایت ممکن است مشکلاتی را بوجود آورد. برای رفع مشکلات پرونده های حقوقی لازم است با یک وکیل آگاه و با تجربه مشورت کنید.  در ادامه بهترین وکیل سفته شیراز را به شما پیشنهاد میکنیم.

بهترین وکیل سفته شیراز

واخواست سفته و احکام آن

واخواست سفته اقدمی است که طی آن دارنده سفته اموال صادر کننده را توقیف میکند. برای واخواست باید آن را در مرجع خاصی در فرم معین درخواست شود. به طور مثال مجتمع قضایی شهید بهشتی در تهران برای واخواست سفته شناخته میشود. مراحل و روند واخواست سفته تا حدودی به مراحل برگشت زدن چک شبیه است. اما در صورتی که چک برگشت زده نشود امکان طرح دعوا بوجود نمی آید. اما در مقابل سفته بدون واخواست هم قابل مطالبه است.

حامد اسکندری وکیل شیراز

وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاوره حقوقی

حامد اسکندری
شماره تماس: 09171114836

نکته مهم دیگر برای مطالبه سقف سفته می باشد. سقف سفته در حاشیه سمت چپ آن قابل رویت است. به عنوان مثال اگر مبلغ سفته ۲۰۰ میلیون ریال باشد، همان مبلغ از یک شخص می توانید مطالبه کنید. هر تعداد فقره سفته که از فردی در اختیار داشته باشید در صورتی که مبلغ آن بیش از 20 میلیون تومان باشد در دادگاه عمومی نیاز به طرح دعوا دارید.

وکیل سفته شیراز
وکیل سفته در شیراز

نکته : اگر سفته ای که به دارنده ارائه شده باشد فاقد اعتبار بوده یا جعلی باشد ناگزیر نیاز به شکایت کیفری است. عنوان چنین جریمی برابر با جعل و استفاده از سند مجعول و کلاهبرداری است. در غیر این صورت به صرف عدم پرداخت سفته امکان طرح شکایت نیست.

وکیل متخصص دعاوی سفته در شیراز

برای قدم اول واخواست و تشکیل طرح دعوا لوازم اسباب وکیل سفته مشورت کنید اولین قدم باید تحصیلات اولیه و تکمیلی در رشته حقوق داشته باشد و همچنین پروانه وکالت خود را از کانون وکلای دادگستری دریافت کنند. همچنین یک وکیل متخصص وصول سفته شیراز وظیفه دارد که مدت زمان صدور حکم علیه صادر کننده را کاهش دهد .همچنین به دلیل تحصیلات آشنایی به مفاد قانونی راه‌های وصول سفته را میدانند و توانایی واخواست سفته از صادر کننده را دارد.

همچنین بخوانید: وکیل جرایم اقتصادی شیراز

البته توجه داشته باشید که وکیل سفته منتخب شما باید در امور اسناد تجاری نیز تخصص و اطلاعات کافی داشته باشد. وکیل سفته شیراز فردی است که در کنار تحصیل قانون در زمینه رسیدگی پرونده های تجاری به خصوص سفته را دارا میباشد.  از جایی که همه افراد می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن در پرونده حقوقی خود حصول نتیجه را ببینند لازم است تا بهترین وکیل سفته شیراز در کنار آنان قرار داشته باشید.

هنگام بررسی سابقه فعالیت وکلا باید توجه کنید که کدام یک در زمینه وصول سفته موضوعات مرتبط داشته و میتواند سرعت پرونده شما را بالاتر ببرد.

وکیل سفته شیراز تضمینی
وکیل سفته شیراز

نقش و اهمیت وکلا در وصل سفته

با حضور یک وکیل تضمینی سفته شیراز در پرونده سرعت بررسی و فرایند در پرونده های حقوقی افزایش می یابد. بنابراین زمان مورد نیاز برای صدور حکم علیه صادر کننده سفته با سرعت بیشتری صادر میشود.

همچنین به دلیل آشنایی و تخصص وکلا در مفاد قانونی و راه های وصل سفته، میتوانند به جای دارنده یا موکل به منظور شروع روند قانونی اقدام کنند.

اگر صادر کننده سفته برای پرداخت سفته مشکل موجه ای نداشته باشد وکیل میتواند با آشنایی به قانون روند توقیف اموال را آغاز کند. همچنین قبل از مرحله انتقال نیز میتواند آنها را برای مزایده و فروش بگذارد. به نسبت فرایند و پروسه زمانبر که گاها ممکن است روند پیگیری نتیجه ای نداشته باشد هزینه کمتری در بر خواهد داشت.

هنگامی که شاکی به منظور دریافت مبلغ سفته دچار مشکل میشود و برای سفته مدت زمان تعیین شده باشد وکیل وصول سفته شیراز میتواند دادخواست خسارت تاخیر را به طور جدا از دادگاه درخواست نماید.

در صورتی که فرد دارنده به دنبال حکم جلب فرد باشد مدت زمان زیادی زمان میبرد و همچنین زمان بیشتری نیز نیاز خواهد بود. اما با حضور وکیل سفته شیراز این زمان کاهش خواهد یافت.

همچنین بخوانید: وکیل جعل اسناد شیراز

مراحل وصول سفته در شیراز

به منظور وصول سفته یا هرگونه اقدام قانونی در پرونده سفته اگر قصد دارید با یک وکیل توانا همکاری کنید لازم است تا طی مراحلی بهترین وکیل شیراز را شناسایی کرده و اقدامات لازم را انجام دهیم.

  • در مرحله اولیه باید یک وکیل توانا و با سابقه را پیدا کنید تا شما را به نتیجه مطلوب خود برساند برای یافتن یک وکیل توانا می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید تا با بهترین وکیل شیراز در ارتباط باشید.
  • در قدم دوم اگر میخواهید مطالبات خود را وصول کنید باید تمامی مدارک و اسناد مربوطه را با وکیل در میان بگذارید و در جلسه ای که به منظور بررسی اسناد و مدارک ترتیب داده میشود حضور یابید.
  • تمام مدارک برای جزئیات پرونده و اثبات ادعای خود یا دفاع به وکیل تحویل داده و وکالتنامه وکیل را لازم است امضا نماید.
  • بعد از بررسی و اعلام هزینه توسط وکیل سفته در شیراز اقدامات قانونی در پرونده شروع میشود.
وکیل سفته شیراز
وکیل سفته در شیراز

هزینه وکیل تضمینی سفته در شیراز

در قسمت های قبلی به این نکته مهم اشاره کردیم که اگر به شخصه به دنبال پیگیری پرونده وصول صفحه خود باشید ممکن است زمان و هزینه زیادی از شما گرفته شود و در عین حال نتیجه مطلوب خود را دریافت نکنید اما توجه کنید که اگر یک وکیل توانا و با تجربه در کنار شما قرار داشته باشد می توانید سریعتر به حق خود دست یابید بنابراین ما وکیل سفته در شیراز را به شما معرفی می کنیم.

هزینه ای که وکلا از موکلین خود برای انجام امور قانونی سفته دریافت میکنند، از چند فاکتور مهم پیروی می کند. عوامل مختلفی مانند رزومه وکیل میزان آگاهی و تخصص همچنین تسلط بر امور قانونی و روند رسیدگی آن در دادگاه در قیمت نهایی تاثیرگذار است. البته لازم به ذکر است که آیین نامه هایی برای تعرفه دستمزد وکلا وجود داشته که بدین ترتیب تمام وکیل ها بر اساس آن باید عمل کنند. و نباید حق الوکاله بیشتری از موکل خود دریافت نمایند.

همچنین بخوانید: وکیل تغییر نام در شیراز

بهترین وکیل تضمینی وصول سفته در شیراز

همانطور که گفته شد اگر می خواهید در کوتاهترین زمان ممکن به حق خود دست یابید و یا بتواند از خود دفاع کنید باید از بهترین وکیل سفته شیراز کمک بگیرید. بهترین وکیل تضمینی وصول سفته در شیراز دارای ویژگی‌هایی است که او را از سایر وکلا متمایز میکند. این ویژگی ها شامل سابقه و رزومه خوب، تجربه و اشنایی با امور اسناد تجاری و  تخصص کافی میباشد.

تیم بهترین وکیل شیراز دارای وکلای خبره و توانمند در وصول و امور سفته هستند.  برای درخواست مشاوره و کسب اطلاعات میتوانید از شماره های موجود در این صفحه اقدام نمایید.

پیمایش به بالا
به بالا بروید