بهترین وکیل تضمینی سرقت در شیراز

سرقت به معنای دزدیدن مال شخص دیگری است. سرقت از جمله جرم هایی به حساب می آید که رسیدگی به آن از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که سرقت می تواند آسایش یک جامعه را بر هم زده و امنیت را تهدید کند. همچنین سرقت باعث به وجود آمدن بی نظمی در یک شهر می شود. شیراز شهر بزرگی است که مانند هر شهر بزرگ دیگری، سرقت های مختلفی در آن اتفاق می افتد. چنانچه شما به سرقت متهم شده اید و یا مال شما به سرقت رفته است حتما به یک وکیل سرقت تضمینی در شیراز مراجعه کنید تا بتواند مشکل شما را راحت تر حل کرده و شما نتیجه ی دلخواه خود را به دست آورید.

وکیل سرقت شیراز

چنانچه شما به یک وکیل سرقت تضمینی در شیراز نیاز دارید پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوئیم که چطور یک وکیل خوب و ماهر برای خود انتخاب کنید.

وکیل سرقت کیست؟

در حقیقت وکیل سرقت خوب در شیراز وکیلی است که اطلاعات لازم و کافی در زمینه ی پرونده های سرقت را دارد و می تواند کمک زیادی به کسانی که دچار پرونده ی سرقت شده اند بکند تا در مدت زمان خیلی کمی به نتیجه ی دلخواه خود برسند. وکیل سرقت تضمینی در شیراز دارای مدارک پایه ی یک دادگستری می باشد و تخصص او هم فقط در زمینه ی پرونده های مربوط به سرقت است.

یک وکیل سرقت خوب شیراز مدت زمان زیادی در زمینه ی سرقت فعالیت کرده است و به تمامی تبصره ها و قوانین آگاه است و همین موضوع باعث می شود در پرونده های مربوط به سرقت، بهترین عملکرد را داشته باشد و به خوبی از حق موکل خود دفاع کند. چنانچه فردی با پرونده های سرقت مواجه شده باشد و به یک وکیل سرقت خوب مراجعه نکند به تنهایی نمی تواند پرونده را به خوبی پیش ببرد و از خود دفاع کند، بنابراین با شکست روبرو می شود و ممکن است خسارت های سنگینی به او وارد شود. به همین خاطر به شما توصیه می کنیم که پرونده های مربوط به سرقت را حتما به یک وکیل سرقت خوب بسپارید تا حق شما ضایع نشود و در زمان خیلی کوتاهی مشکل شما رفع گردد.

حامد اسکندری وکیل شیراز

وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاوره حقوقی

حامد اسکندری
شماره تماس: 09171114836

چگونه یک وکیل خوب انتخاب کنیم؟

همانطور که در بالاتر گفته شد اگر با پرونده های سرقت مواجه شدید، ابتدا میزان سخت یا آسان بودن پرونده ی خود را در نظر بگیرید. البته باید توجه داشته باشید که پرونده های سرقت، پرونده های راحتی نیستند و شما به تنهایی نمی توانید از حق خود دفاع کنید بنابراین حتما باید به سراغ یک وکیل سرقت شیراز بروید. قبل از انتخاب وکیل، حتما در مورد سوابق و میزان موفقیت او در پرونده ها تحقیق کنید و پس از بررسی کامل، وکیل خود را انتخاب کرده و در جلسه ی مشاوره همه ی اطلاعات مربوط به پرونده ی خود را به او بدهید تا وکیل پس از بررسی کامل، پرونده ی شما را به خوبی و به نفع شما پیش ببرد.

وکیل سرقت شیراز
وکیل سرقت در شیراز تضمینی

قوانین سرقت چیست؟

یکی از مهمترین خدماتی که یک وکیل سرقت تضمینی در شیراز می تواند به شما ارائه دهد، مشاوره است. به دلیل اینکه سرقت در زمان های خیلی قدیم وجود داشته است و امروزه نیز با روش های جدیدتری رواج پیدا کرده است، قانونگذار کشور ایران قوانین مختلفی را برای این نوع جرائم در نظر گرفته است. زمانی که شما به وکیل مراجعه می کنید باید همه ی مسائل اتفاق افتاده را برای وکیل توضیح دهید و از او مشاوره بگیرید. همچنین شما می توانید تمامی مشکلات مربوط به پرونده خود را از بهترین وکیل شیراز بپرسید.

سرقت به دو دسته تقسیم می شود :

 1. سرقت حدی

در واقع سرقت حدی سرقتی است که نوع و کیفیت آن در دین تعیین شده است. اعمالی چون تخفیف مجازات و تبدیل مجازات در آن وجود ندارد. بهتر است بدانید که مجازات سرقت حدی به صورت مرتبه ای است و مجازات آن در مرتبه ی اول قطع کردن چهار انگشت دست است و در مرتبه ی دوم قطع کردن بخشی از پای چپ و در مرتبه ی سوم سارق به حبس ابد محکوم می شود. مجازات در مرتبه ی چهارم اعدام می باشد.

شرایط سرقت حدی به صورت زیر می باشد:

  1. سرقت شبانه توسط دو سارق یا بیشتر انجام شده باشد.
  2. زمانی که سارق از دیوار بالا برود.
  3. یک یا تعدادی از سارقین سلاح به همراه داشته باشند.
  4. زمان انجام سرقت، یک یا چند شخص مورد آزار قرار بگیرند. توجه داشته باشید که اگر سرقت مسلحانه انجام شود و در طی انجام سرقت اشخاصی مورد آزار و اذیت قرار بگیرند، مجازات آن ها حتما اعدام خواهد بود. حتی اگر کسی اموال دولتی را سرقت کند، به حداکثر مجازات محکوم خواهد شد.

2. سرقت تعزیری

سرقت تعزیری سرقتی است که فاقد یکی از شرایط مربوط به سرقت حدی می باشد و شامل انواع مختلفی چون جیب بری و… است. توجه داشته باشید که امکان تخفیف یا تبدیل مجازات، عفو رهبری، آزادی مشروط و… در سرقت تعزیری وجود دارد.

مجازات سرقت تعزیری مشخص نیست و به نظر قاضی دادگاه بستگی دارد. مجازات می تواند حداقل سه ماه و یک روز تا حداکثر دو سال باشد ( به همراه هفتاد و چهار شلاق ) . امکان دارد جرم انجام شده شرایط کامل سرقت حدی را نداشته باشد که در این صورت باید دو مورد زیر انجام شده باشد تا شامل سرقت بشود.

وکیل سرقت تضمینی در شیراز
بهترین وکیل سرقت شیراز

شرایط انجام جرم سرقت چیست؟

  1. سارق باید عمدا و کاملا آگاهانه سرقت را انجام داده باشد. پس توجه داشته باشید که اگر ثابت شود فرد به شوخی یا کاملا ناآگاهانه سرقت را انجام داده است، سارق به حساب نمی آید.
  2. زمانی که شخص سرقت مسلحانه انجام دهد و به هنگام سرقت کردن، سلاح به همراه داشته باشد، مجرم است.

همچنین بخوانید:
وکیل تصادف در شیراز
بهترین وکیل قتل شیراز
وکیل جرایم اقتصادی شیراز

خصوصیات وکیل سرقت خوب چیست؟

یک وکیل سرقت خوب باید ویژگی‌هایی داشته باشد که عبارتند از:

  1. یک وکیل سرقت شیراز باید در رفتار خود نسبت به موکل کاملا صادق باشد.
  2. یک وکیل خوب باید از تمامی تبصره ها و قوانین مربوط به سرقت آگاه باشد و به خوبی از موکل خود در دادگاه حمایت کند.
  3. یک وکیل خوب باید فن بیان قوی داشته باشد و همچنین دارای قدرت بالا در نوشتار و نگارش نامه داشته باشد.
  4. وکیل خوب باید بتواند همه ی دلایل مربوط به بی گناهی موکل خود را فراهم کرده و به دادگاه ارائه دهد.

عناصر جرم سرقت

  1. عنصر مادی : عنصر مادی عنصری است که یک ضرر مادی (مالی) یا جانی به شخص یا اشخاصی وارد شده باشد. در واقع اگر مالی دزدیده نشده باشد و یا ضرر مالی به کسی وارد نشده باشد، سرقت به حساب نمی آید.
  2. عنصر معنوی : عنصر معنوی به این معناست که دادگاه می خواهد بداند متهم به چه دلیلی این کار را انجام داده است.
  3. عنصر قانونی : عنصر قانونی به این معنی است که زمانی یک عمل جرم محسوب می شود که آن عمل در قانون وجود داشته باشد.

سوالات متداول

سرقت از مهم‌ترین و در عین حال بزرگ‌ترین جرم‌ها به حساب می اید و جزو دسته جرم‌های علیه اموال و مالکیت افراد است.

بهترین وکیل سرقت سفیر عدالت است و پرونده های موفق بسیاری دارد که کمک به اثبات جرم و یا بی گناهی می نماید.

با یاری تجربه وکیل سرقت خوب و مجرب و استفاده نمودن از راه های اثبات بی گناهی، میتوان این مورد را ثابت کرد.

مال دزدیده شده باید یک سری ویژگی‌ داشته باشد تا بتوان آن را به عنوان مال مسروقه شناخت . این ویژگی ها به صورت زیر است:

  • مال دزدیده شده موردنظر از دسترس مالک خود خارج شده باشد و تحت تصرف و دسترس شخص سارق درآمده باشد.
  • مال دزدیده شده میبایست شی باشد که امکان جابه جا کردن ان باشد
  • باید مال موردنظر در مدت زمان سرقت متعلق به یک شخص دیگر باشد.
WeCreativez WhatsApp Support
پیام خود را برای ما بگذارید و منتظر پاسخ ما بمانید
سلام، vpn خود را روشن کنید
پیمایش به بالا
به بالا بروید