بهترین وکیل اسید پاشی در شیراز تضمینی

وکلای اسیدپاشی شیراز جز دسته وکلای مجرب و متخصص محسوب می شوند که با تجربه های بسیار به پرونده های کیفری گوناگون می توانند پرونده های شما را پیگیری کنند. وکیل اسید پاشی شیراز جز وکیل کیفری به حساب می آید. از آن جایی که اکثر پرونده های کیفری مخصوصا پرونده های اسید پاشی، زیاد شده است، می توان با کمک و مشورت بهترین وکیل تضمینی اسید پاشی در شیراز مشکل را پیگیری کرد و از راه درست و قانونی اقدام کرد.

وکیل اسید پاشی در شیراز

مشورت کردن با این دسته از وکلا، در زمینه اسید پاشی، می تواند روند کار شما را جلو تر بیندازد و کار شما را به درستی انجام دهد. یکی از مهم ترین چیز هایی که در مشورت گرفتن از وکیل اسید پاشی شیراز مورد اهمیت است، توجه داشتن به مهارت ها و تخصص بهترین وکیل شیراز می باشد. قبل از این که به سراغ این دسته از وکلا بروید می توانید ابتدا رزومه ها و پرونده های کاری آن را مشاهده کنید. این کار بسیار تاثیر گذار خواهد بود و به شما تصمیم شما کمک خواهد کرد.

جرایم اسید پاشی در کل جز جرم هایی محسوب می شود که موجب نفرت افراد در جامعه و همچنین موجب عدم نظم و آرامش در جامعه می شود. اسید پاشی جز دسته جرم هایی می باشد که به طور یک انتقام سنگین شناخته شده. جرم اسید پاشی در بسیار از موارد به شکل یکی از جرم های علیه زنان می باشد. طوری که بیشتر کسانی که در سال های اخیر آسیب دیده اند زنان بودند. کسی که دست به اسید پاشی می زند، قطعا به نیت انتقام گرفتن و از بین بردن زندگی فرد این کار را انجام می دهد.

حامد اسکندری وکیل شیراز

وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاوره حقوقی

حامد اسکندری
شماره تماس: 09171114836

قانون مجازات اسید پاشی در کشور

در کشور ما قوانینی برای مجازات اسید پاشی مطرح شده است که در ادامه مطلب به چند نمونه از این مجازات اشاره خواهیم کرد. با توجه به ماده 1 کسانی که از روی عمد مواد شیمیایی و یا اسید روی فردی بپاشد. و با هر اندازه از غلظت، باعث جنایت بر نفس و عضو شود، در صورت در خواست از ناحیه مجنی علیه، با توجه به شرایط مقرر که در کتاب قصاص وجود دارد، به قصاص عضو و یا قصاص نفس محکوم خواهد شد. پس متوجه شدید که اولین و سخت ترین مجازات در جرایم اسید پاشی، قصاص می باشد.

در ماده 2 قانون مجازات گفته شده که، هر موقع فردی مرتکب جرم اسید پاشی شود، اما برای مجازات آن قصاص بریده نشود، شخص مجرم، علاوه بر این که باید دیه پرداخت کند، مجازات هایی هم باید بپذیرد. در جنایاتی که باعث تغییر شکل دائمی فرد می شود، با توجه به میزان آسیب رسیدن به صورت بزه مجرم محکوم به حبس تعزیری درجه یک می شود. یعنی بیش از بیست و پنج سال حبس برایش در نظر گرفته می شود.

وکیل اسید پاشی شیراز
وکیل اسید پاشی در شیراز

اما در مواقعی که اندازه دیه آن بیشتر از نصف دیه کامل در نظر گرفته شده باشد، به حبس تعزیری درجه دو محکوم می شود. یعنی فرد بین پانزده تا بیست و پنج سال به زندان می رود. در مواقعی که اندازه دیه از یک سوم تا نصف دیه تکمیل باشد، به حبس تعزیری درجه سه محکوم می شود. در واقع یعنی بین ده تا پانزده سال به زندان می رود. اما در زمانی که فرد مجرم دیه پرداختی اش تا یک سوم دیه تکمیل باشد، محکوم به حبس تعزیری درجه چهارم یعنی بین پنج تا ده سال حبس می شود.

همچنین بخوانید: وکیل حقوق زنان در شیراز

مجازات تهدید به اسید پاشی و نقش وکیل اسیدپاشی شیراز

طبق قانون ماده 669 قانون مدنی اسلامی، حکم افرادی که تهدید به اسید پاشی می کنند، هفتاد و چهار تا شلاق می باشد. در برخی مواقع هم بجای هفتاد و چهار شلاق، محکوم به حبس بین دو ماه تا دو سال می شوند. البته بهتر است بدانید که، زمانی این حکم سنگین برای تهدید اسیدپاشی صورت می گیرد که، تهدید آن ثابت بشود. اگر بنابراین است که تهدید به صور شفاهی باشد باید طبق قانون دو شاهد عینی برای اثبات آن وجود داشته باشد. تا مجرم محاکمه شود. لازم به ذکر است که بدانید، اگر شاهد ها برای شهادت دادن در جلسه دادگاه حضور نداشته باشند، شاکی می تواند از بازپرس درخواست کند تا از شهود در محلی که حادثه رخ داده است تحقیق کنند.

وکیل اسید پاشی شیراز
بهترین وکیل اسید پاشی شیراز تضمینی

شما می توانید برای شکایت کردن از تهدید به اسید پاشی، اول از همه یک درخواست و شکایت نامه تنظیم کنید. بعد از دادخواست شکایت آن را باید به دادسرا محل تحویل بدهید. البته برای بهتر پیشرفتن پرونده خود می توانید از بهترین وکیل تصمینی اسید پاشی در شیراز کمک بگیرید. وکیل اسید پاشی در شیراز با توجه به تجربه و آگاهی و همینطور مهارت های خود می تواند پرونده را به خوبی بررسی و پیش ببرد. بعد از بررسی کردن شکایت نامه شما و تحقیقات، دادستان کیفر خواست را صادر می کند و به دادگاه می فرستد.

بهترین وکیل اسید پاشی در شیراز

همانطور که می دانید، جرم اسید پاشی از دسته جرم های سنگین شناخته شده است. بنابراین به دلیل سنگین بودن موضوع اسید پاشی فرد یا حتی خانواده آن نمی توانند به تنهایی موضوع را پیش ببرند و مدام آن را پیگیری کنند. به همین خاطر با کمک گرفت از وکیل کیفری اسید پاشی می توانند به راحتی کار خود را انجام دهند. وکلای مجرب و متخصص کیفری به کیه امورات و قوانین پرونده اسید پاشی آشنا هستند. به همین خاطر می توانند از حق وحقوق موکل خود دفاع کنند.

همچنین بخوانید: وکیل خانواده شیراز

هزینه بهترین وکیل تضمینی اسید پاشی در شیراز

در رابطه با بخش هزینه وکیل اسید پاشی در شیراز می توان گفت که، هزینه به طور کلی طبق توافقات و قرار داد وکیل و موکل حساب می شود. پس در واقع نمی توان هزینه معینی را برای آن محاسبه کرد. میزان هزینه وکیل اسید پاشی شیراز به این صورت می باشد که وکیل ابتدا مدارک و شرایط پرونده موکل خود را کامل بررسی می کند و همینطور مدت زمان آن را هم تخمین می زند و سپس با موکل خود در رابطه با حق الوکاله توافق می کند. البته میزان آگاهی و اطلاعات وکیل هم بسیار مهم می باشد.

پیمایش به بالا
به بالا بروید