بهترین وکیل آدم ربایی در شیراز تضمینی

آدم ربایی در واقع به معنای ربودن افراد به صورت اجباری و برخلاف میل آن ها می باشد. برخی اوقات هم بعضی از افراد برای دستیابی به خواسته هایشان نظیر: انتقام، دستیابی به دارایی و ثروت، و یا اجبار کردن فردی به انجام دادن یک کار مهم، به سراغ آدم ربایی می روند. در کشور ما برای جرم آدم ربایی مجازات های سنگینی در نظر گرفته شده. در حالت کلی، باید گفت که، اگر شخصی به قصد و نیت، درخواست پول و اموال و یا به نیت انتقام گیری شخصی را بدزدد و یا آن را مخفی کند، محکوم به حبس بین پنج تا پانزده سال می شود. شما می توانید با کمک بهترین وکیل آدم ربایی شیراز کارهای خود را به راحتی انجام دهید.

وکیل آدم ربایی شیراز

بهترین وکیل آدم ربایی شیراز

وکلای متخصص در زمینه آدم ربایی، با توجه به آگاهی های خود در زمینه قوانین آدم ربایی، کارهای خود را به نحوه احسنت برای تحقق عدالت در کشور انجام می دهند. همانطور که مشخص است آدم ربایی و دزدیدن اموال در واقع به یک معنا می باشند. تنها تفاوت آدم ربایی و دزدیده شدن اموال در این است که، در آدم ربایی یک شخص زنده ربوده می شود، اما در اموال یک شی بی جان ربوده می شود. در آدم ربایی خسارت ها و ضرر های جبران ناپذیری هم به وجود خواهد آمد.

وکیل آدم ربایی شیراز برای تمامی این موارد ها و قانون و مقررات در زمینه آدم ربایی کاملا مسلط است. برخی از افراد هستند که به دلیل ترس و تهدیدات آدم ربایی را پنهان می کنند. اما با کمک وکلای آدم ربایی حرفه ای شیراز می توانند ماجرا را به مراکز آگاهی اطلاع دهند تا مجرمین را مجازات کنند. وکلای آدم ربایی در شیراز با توجه به شناختی که از قانون ها دارد، می توانند برای حفظ کردن حق موکل خود با بهترین راه شروع به کار کنند.

حامد اسکندری وکیل شیراز

وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاوره حقوقی

حامد اسکندری
شماره تماس: 09171114836

مجازات آدم ربایی در کشور

جرم آدم ربایی از دسته جرم هایی می باشد که مجرم همان طور که در قسمت فوق اشاره شد، کسانی که به طمع درخواست اموال و یا انتقام گیری دست به آدم ربایی می زنند، به مدت پنج تا پانزده سال حبس برای آن ها بریده می شود. تمامی کار های آدم ربا ها موجب سنگین شدن جرم آن ها می شود و باعث می شود به شدید ترین نوع مجازات شوند. لازم به ذکر است که بدانید، اگر فرد قربانی سنش کمتر از پانزده سال باشد، و یا دزدیده شدن توسط اتومبیل صورت گیرد و یا حتی اگر به فرد قربانی صدمه ای وارد شود، فرد آدم ربا به مدت پانزده سال به حبس محکوم می شود.

عنصر های تشکیل دهنده جرم آدم ربایی

آدم ربایی از عناصری نظیر: معنوی، مادی، و قانونی تشکیل شده است. در رابطه با عنصر معنوی باید گفت که، این دسته از عنصر به دو دسته سو نیت عام و انگیزه مرتکب تقسیم می شوند.

وکیل آدم ربایی شیراز
وکیل آدم ربایی در شیراز

عنصر معنوی در آدم ربایی: عنصر معنوی یکی از عناصر تشکیل دهنده جرایم آدم ربایی به حساب می آید. جرم آدم ربایی مواقعی تحقق می یابد که علاوه بر دو عنصر دیگر یعنی مادی و قانونی، از عنصر معنوی برخوردار باشد. اگر غیر از این صورت بگیرد، جرم فوق تحقق نخواهد شد. در این مواقع انگیزه مرتکب جرم بی تاثیر خواهد بود. در آن مواقع مرتکب با هر گونه انگیزه ای غیر از درخواست مال و دارایی و یا به نیت انتقام گیری مرتکب آدم ربایی شود، به شدت مجازات خواهد شد.

عنصر مادی جرم آدم ربایی: عنصر مادی هم یکی دیگر از عناصر تشکیل دهنده جرم آدم ربایی محسوب می شود. ربودن افراد به روش زوری و یا تهدید و یا به روش های دیگر جز عناصر مادی به حساب می آیند. در قانون ماده 621 قانون اساسی، گفته شده که عنصر مادی جز بخش های فیزیکی جرم محسوب می شود، که شامل، موضوع جرم، رفتار مجرمانه مرتکب جرم و شرایط لازم برای یافتن حقیقت جرم می باشد.

منظور از شروع به آدم ربایی چیست؟

تمامی جرم ها برای این که اثبات شوند باید اقداماتی در آن صورت گیرد، که به این اقدامات شروع به جرم آدم ربایی گفته می شود. برخی اوقات شروع به جرم از اعمالی به وجود می آید که هر یک از این اعمال زمینه ساز جرم مستقلی می باشد و مجازات های مربوط به خود را به همراه دارد. در کل در شروع به جرم شخص مرتکب انجام عمل هایی می شود که جرم به حساب می آید و مجازات هایی را به همراه دارد. در چنین شرایطی شخص متهم با توجه به میزان جرم هایی که انجام داده مجازات خواهد شد. شما می توانید با کمک گرفتن و مشورت از وکیل آدم ربایی در شیراز راحت تر پرونده خود را پیش ببرید.

همچنین بخوانید : بهترین وکیل خانواده در شیراز

روش هایی برای ثابت کردن جرم آدم ربایی در شیراز

بهترین وکیل آدم ربایی در شیراز برای ثابت کردن جرم آدم ربایی از چند روش استفاده می کند که در ادامه مطلب گفته شده است. همان طور که می دانید جرم آدم ربایی جز دسته جرائم های کیفری محسوب می شوند. شهادت، اقرار، شهود، علم قاضی و اطلاعات مطلعین نمونه هایی از روش ها برای ثابت کردن جرم آدم ربایی می باشند.

اقرار: در رابطه با این روش باید گفت، یکی از راه و روش ها ثابت کردن جرم آدم ربایی اقرار است. اقرار مواقعی رخ می دهد که جرم آدم ربایی مشخص شده باشد.و فرد مجرم راهی جز اقرار نداشته باشد.

وکیل آدم ربایی در شیراز
وکیل آدم ربایی شیراز

شهادت شهود: یکی دیگر از روش های اثبات آدم ربایی شهادت شهود می باشد. این روش یکی از راه های قابل قبول شناخته شده است. زیرا فردی که شاهد جرم آدم ربایی باشد می تواند آن چیز هایی که مشاهده کرده است را شهادت دهد. همچنین اگر شهود مذکور شرایط شهادت دادن برایش مقدرو باشد، جرم آدم ربایی ثابت خواهد شد و مجرم به مجازات محکوم می شود. وکیل آدم ربایی در شیراز می تواند کمک بسیاری در این مواقع به شما کند و از حق شما دفاع کند.

اطلاعات مطلعین: این روش در ثابت کردن جرم آدم ربایی بسیار موثر می باشد. از این روش مواقعی استفاده می شود که فرد دزدیده شده و اطلاعات در خصوص دزدیده شدن آن و حتی آدم ربا ها وجود نداشته باشد. در این مواقع وکیل آدم ربایی شیراز با تحقیق کردن و جمع آوری اطلاعات از مطلعین، سعی می کند اطلاعات لازم را در محل حادثه به دست آورد؛ و با این روش فرد آدم ربا را پیدا می کند.

علم قاضی: علم قاضی هم یکی از مهم ترین روش برای اثبات آدم ربایی شناخته شده است. در این روش، علم قاضی با کمک اسناد و مدارک هایی که در دست دارد و همین طور با کمک حرف های متهمین شهود می تواند جرم آدم ربایی را اثبات کند و سپس متهم را به مجازات جرم محکوم می کند.

هزینه وکیل آدم ربایی در شیراز

در رابطه با مبحث هزینه وکیل آدم ربایی در شیراز باید گفت که، هزینه ها به طور نامعلوم می باشد و نمی توان هزینه دقیقی را برای وکیل آدم ربایی شیراز در نظر گرفت. زیرا که هزینه ها با توجه به مهارت های بهترین وکیل شیراز و میزان کار های آن بستگی دارد. البته مدت زمان پرونده هم می تواند روی هزینه وکیل آدم ربایی در شیراز تاثیر گذار باشد.

همچنین بخوانید : وکیل مصادره اموال در شیراز

پیمایش به بالا
به بالا بروید