بهترین وکیل ملکی در شیراز تضمینی

بهترین وکیل ملکی شیراز، وکیلی است که دانش کافی در امور دعاوی ملکی داشته و با تسلط بر نحوه حل و فصل پرونده های ملکی قادر است در کوتاه ترین زمان ممکن پرونده را با موفقیت به نتیجه برساند.

جناب اقای حامد اسکندری یکی از وکلای برجسته و متخصص در زمینه دعاوی ملکی شیراز در زمینه مشاوره حقوقی مدنی می باشد و شما میتوانید برای وکیل ملکی و وکیل تضمینی در شیراز از ایشان مشاوره بگیرید. وی با سالها تجربه موفق در دعاوی حقوقی و ملکی و با ارائه خدمات مشاوره حقوقی به کلیه متقاضیان به یکی از وکلای پیشروی این زمینه تبدیل شده است.

وکیل ملکی شیراز

وکیل ملکی شیراز کیست؟

وکیل ملکی کسی است که دانش و اطلاعات کافی در امور ملکی دارد و به راحتی می تواند مشکلات ملکی شما را برطرف کند. بدون تردید همه افراد زمانی که به مشکلات ملکی برخورد می کنند تمایل دارند به یک وکیل ملکی شیراز تضمینی مراجعه کنند و پرونده خود را در اختیار او قرار دهند تا وکیل حامد اسکندری با استفاده از اطلاعات و دانشی که در این زمینه دارد بتواند حق موکل خود را بگیرد. نحوه بیان طرح دعوای حقوقی یا کیفری از اهمیت بالایی برخوردار است. که اگر وکیل باتجربه نباشد و اشتباهاتی در این زمینه انجام دهد ممکن است نتیجه دادگاه مورد پسند نبوده و حق شما از بین برود. پس بی شک مراجعه به بهترین وکیل ملکی در شیراز مهمترین قدم در دعاوی ملکی میباشد.

از زمانی که انسان ها تصمیم گرفتند در کنار یکدیگر در شهرها و روستاها زندگی کنند، میان آن ها مشکلات ملکی به وجود آمد. بدون شک افرادی که در شهرهای بزرگ مانند شیراز زندگی می کنند ممکن است زمانی به مشکلات مربوط به ملک برخورد کنند و چون این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است و به راحتی نمی توان آن را حل کرد، شخص حتما باید به یک وکیل ملکی شیراز مراجعه کند.

جهت آشنایی با بهترین وکیل پایه یک دادگستری در شیراز کلیک نمایید 

دعاوی ملکی یکی از موضوعاتی است که امروزه به وفور دیده می شود و چون در زندگی اقتصادی فرد اهمیت بالایی دارد بنابراین مراجعه به یک وکیل ملکی خوب شیراز می تواند مشکلات شما را به راحتی حل کند. در این مقاله قصد داریم درباره وکیل تضمینی ملکی صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

حامد اسکندری وکیل شیراز

وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاوره حقوقی

حامد اسکندری
شماره تماس: 09171114836

انواع ادعاها و دعاوی ملکی

ادعای ملکی به دو دسته کیفری و حقوقی دسته بندی می شوند. به طور کلی می توان گفت مهم ترین دعاوی ملکی عبارتند از:

  1. مطالبه کردن سرقفلی
  2. مطالبه کردن اجرت المثل
  3. دعاوی الزام به تنظیم سند رسمی
  4. خلع ید
  5. دعاوی تحویل ملک
  6. دعوای رفع تصرف

توجه داشته باشید که در همه دعاوی حقوقی ارتکاب جرمی در میان نمی باشد.

شکایت فروش مال غیر با قولنامه

وکیل ملکی شیراز
بهترین وکیل ملکی شیراز

همچنین مهم ترین ادعاهای ملکی کیفری عبارتند از:

  1. فروش یک ملک به صورت غیر قانونی به یک یا چند نفر
  2. جعل سند یک ملک و کلاهبرداری کردن با استفاده از آن
  3. خیانت در امانت کردن در خصوص یک ملک
  4. دعاوی مربوط به خراب کردن ملک یک یا چند نفر

وکیل ملکی شیراز تضمینی

یک وکیل ملکی در شیراز باید به نکاتی توجه داشته باشد تا بتواند بهترین نتیجه را از دادگاه بگیرد. این نکات عبارتند از:

1 ) اولین و مهمترین نکته ای که باید به آن توجه داشت تنظیم دادخواست و ارائه آن به دادگاه است. پس نتیجه می گیریم که یک وکیل ملکی شیراز باید مهارت لازم و کافی را در زمینه لایحه نویسی داشته باشد و بتواند شرح کاملی از آنچه اتفاق افتاده است را در یک دادخواست به خوبی تنظیم کند و به دادگاه ارائه دهد.

2 ) دومین نکته ای که باید در نظر گرفت این است که یک وکیل ملکی تضمینی شیراز باید آن قدر ماهر باشد که از بین دعاوی های مربوط به ملک، بتواند خیلی خوب نوع دعوا را تشخیص بدهد.

3 ) سومین نکته ای که باید آن را در نظر گرفت این است که یک وکیل خوب باید همه قوانین مربوط به ثبت اسناد را بداند تا بتواند خیلی خوب مراحل پرونده شما را پیگیری کند و بهترین نتیجه را از دادگاه برای موکل خود بگیرد.

4 ) نکته آخری که باید آن را در نظر گرفت این است که وکیل ملکی خوب شیراز باید نسبت به حکم های صادر شده از دادگاه، نظارت کامل داشته باشد و اگر حکم دادگاه بروفق مراد نبود خیلی سریع بتواند نسبت به آن اعتراض کند تا حق موکل ضایع نشود.

چرا به بهترین وکیل ملکی در شیراز نیاز داریم؟

شیراز شهر بزرگیست و کلاهبرداری های زیادی در زمینه ملک در این شهر اتفاق می افتد. بنابراین داشتن یک وکیل ملکی خوب می تواند شما را به حق قانونی خود برساند. دلایل زیادی وجود دارد که اثبات می کند چرا ما به یک وکیل ملکی شیراز نیاز داریم. این دلایل عبارتند از:

  1. یک وکیل ملکی خوب از روند رسیدگی به این نوع پرونده ها آگاه است و خوب می داند از کجا شروع کند.
  2. اگر وکیل داشته باشید نیازی نیست که شما همیشه به دادگاه مراجعه کنید.
  3. به دلیل اینکه وکیل اطلاعات و دانش کافی در این زمینه دارد، بنابراین بهترین راهکار را برای موکل خود در نظر می گیرد.
  4. یک وکیل ملکی تضمینی به دلیل داشتن فن بیان قوی، می تواند به خوبی در دادگاه صحبت کند و از حق موکل خود دفاع کند.

با استفاده از مطالب گفته شده در بالا حتما درک خواهید کرد که انتخاب یک وکیل ملکی در شیراز می تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. زمانی که شما به یک وکیل مراجعه می کنید باید همه موضوع را به درستی برای او تعریف کرده و اسناد و مدارک را به او تحویل بدهید. وکیل بعد از مطالعه کامل و بررسی آن ها، سوالاتی در این زمینه از شما خواهد پرسید و با استفاده از آن ها لایحه ای را تنظیم خواهد کرد. اگر وکیل ملکی شیراز که شما انتخاب کردید یک وکیل کار آزموده و ماهر باشد می تواند به بهترین شکل ممکن از حق شما دفاع کند.

وکیل ملکی شیراز
بهترین وکیل ملکی در شیراز

وظایف وکیل ملکی در شیراز چیست؟

یک وکیل ملکی خوب در شیراز و با تجربه وظایفی را بر عهده دارد که عبارتند از:

  1. دارای تجربه و دانش و آگاهی کامل باشد تا بتواند پرونده‌های مربوط به ملک را به خوبی پیگیری کند.
  2. با انواع ملک آشنایی کامل داشته باشد.
  3. وکیل ملکی خوب باید به علوم مختلف کیفری و حقوقی تسلط کامل و کافی داشته باشد.

بیشترین پرونده در زمینه املاک چیست؟

شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده باشید که بیشترین پرونده هایی که در زمینه ملک به دادگاه مراجعه می کنند چه پرونده هایی هستند؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که بیشترین پرونده هایی که در زمینه ملک به دادگاه مراجعه می شود پرونده های تصرف عدوانی و مزاحمت در اموال است. این دو موضوع از مهم ترین موضوعات در زمینه ملک هستند که برای حل آن ها حتما باید به بهترین وکیل شیراز مراجعه کرد.

1. پرونده های تصرف عدوانی

پرونده های تصرف عدوانی با توجه به میزان مهارت و تجربه وکیل می تواند به راحتی حل شود و یا دچار پیچیدگی شود. تصرف عدوانی به زمانی گفته می شود که شخصی به زور و اجبار ملک فرد دیگری را (بدون رضایت مالک) از او بگیرد. در این وضعیت یک وکیل ملکی در شیراز باید از طریق شکایتی که از سمت شاکی پرونده (مالک اصلی) تنظیم شده است، پرونده را دنبال کند و حق موکل خود را بگیرد. پرونده های تصرف عدوانی خود به دو دسته های کیفری و حقوقی تقسیم بندی می شوند.

2. پرونده های مزاحمت در اموال

یکی از پردرآمدترین پرونده ها، پرونده مزاحمت در اموال است. مزاحمت در اموال به زمانی می گویند که فردی بدون تصرف مال شخص دیگری، مزاحم استفاده مالک از ملک خود می شود. مثلا اگر کسی به عمد یا با نیت خاصی به صورت مداوم ماشین خود را جلوی پارکینگ یک مجتمع پارک کند، به گونه ای که فرد یا افراد مجتمع امکان استفاده از پارکینگ و ورود و خروج به آن را نداشته باشند، مزاحمت در اموال به وجود می آید. در این پرونده ها نیازی نیست که شما حتما مالک رسمی ملک باشید بلکه حتی اگر در آن ملک مستأجر هم باشید می توانید به صورت قانونی و توسط وکیل مشکل خود را حل کنید.

همچنین بخوانید:
بهترین وکیل مهریه در شیراز
وکیل مواد مخدر شیراز
وکیل باتجربه سرقت در شیراز

سوالات متداول

دستور تخلیه فوری ملک فقط از طریق شورا حل اختلاف در وقتی که زمان قرارداد اجاره تمام شده باشد صادر می شود.

اما مالک برای تخلیه پیش از موعد قرار داد میبایست از طریق دادگاه درخواست فسخ قرارداد و همچنین صدور حکم تخلیه کند این کار بیش از 6 ماه طول می کشد .

چنانچه ملکی که دارای سند رسمی است تصرف شده باشد، مالک می تواند جهت تخلیه ملک در دادگاه دعوای خلع ید مطرح کند.

باید توجه داشته باشید که طرح دعوای خلع ید در صورتی ممکن است که درخواست کننده ها(خواهان ملک) ، سند رسمی مالکیت داشته باشند.

چنانچه ملک ثبت نشده باشد و دارای سند نباشد ، اول مالک میبایستی مالکیت خود را اثبات کند.

  • دعوای خلع ید
  • دعوای الزام به تحویل ملک
  • الزام به تنظیم سند رسمی
  • دعوای رفع مزاحمت و ممانعت از حق
  • دعوای فروش ملک مشاع
  • دعوای رفع تصرف عدوانی
  • دعوای فک رهن
  • و موارد دیگر...

چنانچه در مبایعه نامه تاریخ معین جهت تحویل ملک به خریدار مشخص شود ، فروشنده وظیفه دارد در همان تاریخ مشخص شده ملک را به خریدار تحویل دهد. در غیر اینصورت خریدار امکان این را دارد که “دعاوی الزام به تحویل ملک “مطرح کند.

چناچه فروشنده یا در کل انتقال دهنده ملک ، سند رسمی را تنظیم و تعیین نکند، فردی که ملک به او منتقل شده میبایست جهت تنظیم سند طرح دعوای “الزام به تنظیم سند ” کند.

WeCreativez WhatsApp Support
پیام خود را برای ما بگذارید و منتظر پاسخ ما بمانید
سلام، vpn خود را روشن کنید
پیمایش به بالا
به بالا بروید