بهترین وکیل خانواده در شیراز تضمینی

همان طور که ما می دانیم مهم ترین نهاد اجتماعی، خانواده است. خانواده تشکیل شده است از مرد و زن که با همدیگر ازدواج کرده اند و دارای فرزند می شوند. افراد خانواده در برابر همدیگر حقوق و وظایفی دارند که اگر یکی از اعضای خانواده وظایف خود را به درستی انجام ندهد منجر به دعواهای خانوادگی می شود. در این صورت است که شما به یک وکیل خانوادگی نیاز پیدا می کنید. در این مقاله قصد داریم درباره ی وکیل خانواده شیراز و هزینه وکیل خانواده در شیراز صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

بهترین وکیل خانواده شیراز

وکیل خانواده شیراز چه کسی است؟

اگر در خانواده ی خود با مشکلاتی مواجه شدید حتما به یک وکیل خانواده خوب نیاز پیدا می کنید چرا که قانون گذار کشور برای حل دعاوی خانوادگی قانون هایی را وضع کرده است و هر روز این قانون ها تغییر می کنند؛ بنابراین یکی از نیازهای ضروری، داشتن وکیل خانواده شیراز است. در شهر بزرگی مانند شیراز و شهرهای پرجمعیت دیگر که از تعداد زیادی خانواده تشکیل شده است، روزانه دعاوی خانوادگی زیادی مشاهده می شود. بنابراین داشتن بهترین وکیل خانواده در شیراز می تواند کمک زیادی به شما بکند.

به طور کلی می توان گفت همه ی افراد از مسائل حقوقی مربوط به خانواده اطلاعات لازم و کافی را ندارند بنابراین داشتن یک وکیل خانواده شیراز می تواند کمک زیادی به شما بکند. وکیل خانواده خوب وکیلی است که بتواند به درستی و خیلی راحت از حق موکل خود دفاع کند.

حامد اسکندری وکیل شیراز

وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاوره حقوقی

حامد اسکندری
شماره تماس: 09171114836

وظایف وکیل خانواده در شیراز

اگر دچار دعاوی خانوادگی شده اید دسترسی به یک وکیل خانواده شیراز امری ضروری است و شما با داشتن یک وکیل خوب خانواده در شیراز می توانید همه ی کارها را به او بسپارید و در مدت زمان خیلی کمی بهترین نتیجه را به دست آورید. برخی از خصوصیات ها و ویژگی های وکیل خانواده شیراز عبارتند از:

وکیل خانواده در شیراز
وکیل خانواده شیراز
  1. یک وکیل خانواده خوب باید دوره ی تخصصی را گذرانده باشد.
  2. یک وکیل خانواده در شیراز باید بتواند بهترین نتیجه را از دادگاه برای موکلش بگیرد. بنابراین به شما توصیه می کنیم که در انتخاب وکیل مناسب بسیار دقت کنید. قبل از رفتن پیش وکیل خانواده حتما در مورد او تحقیق کنید و نظرات دیگران را بپرسید. سپس یک جلسه ی مشاوره حقوقی با وکیل خانواده شیراز مورد نظر گذاشته و اطلاعات کامل را به او بدهید.
  3. یک وکیل خانواده خوب در شیراز باید حتما با موکل خود صادق باشد چرا که اعتماد بین وکیل و موکل از اهمیت بالایی برخوردار است. بهترین وکیل شیراز وکیلی است که حقیقت را به شما بگوید نه اینکه هر چه شما دوست دارید بشنوید را به شما بگوید. وکیل خوب باید همه‌ی حقیقت را برای شما بگوید و به درستی به شما مشاوره دهد تا به بهترین نتیجه دست پیدا کنید.
  4. یک وکیل خانواده خوب باید بتواند به خوبی صحبت کند و در دادگاه از حق موکل خود دفاع کند. همچنین باید بتواند نامه ها را به خوبی تنظیم کند.
  5. چنانچه نتیجه ی دلخواه بر وفق مراد نبود، یک وکیل خانواده خوب خیلی زود نسبت به حکم دادگاه اعتراض وارد می کند.
  6. یکی دیگر از خصوصیاتی که یک وکیل خوب دارد، حق الوکاله ی مناسب است. وکیل خانواده شیراز باید حق الوکاله ی منصفانه بگیرد تا فشار زیادی به موکل وارد نشود.
  7. یکی از مهم ترین خصوصیات یک وکیل خوب در دسترس بودن است. یعنی هر وقت به وکیل خود احتیاج داشتید در دسترس باشد. وکیل هایی که همیشه مشغول هستند نمی توانند برای وکیل خانواده مناسب باشند. بنابراین در انتخاب خود دقت کنید که یک وکیل در دسترس را انتخاب کنید.
  8. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک وکیل می تواند داشته باشد این است که نسبت به موکل خود دلسوز باشد. اگر وکیل مهربان و دلسوز باشد شما نیز می توانید به راحتی به او اعتماد کنید. یک وکیل خوب باید به صحبت ها و نظرات موکل خود به درستی گوش کند و نظرات او را بشنود و خیلی دوستانه به موکل خود مشاوره بدهد.

حق الوکاله وکیل خانواده شیراز چقدر است؟

حق الوکاله و هزینه وکیل خانواده شیراز معمولا به صورت توافقی بین وکیل و موکل تعیین می شود. اما اگر توافقی بین وکیل و موکل صورت نگیرد، موکل می تواند مطابق با تعرفه ی قانونی، حق الوکاله وکیل خانواده شیراز را بپردازد. به طور کلی می توان گفت حق الوکاله وکیل خانواده شیراز در همه ی وکیل ها یکسان نیست و بسته به مهارت و تجربه ی وکیل می تواند کم یا زیاد بشود. هزینه وکیل خانواده شیراز می تواند حدودا بین پانصد هزار تومان تا مبلغ سی میلیون تومان باشد.

وکیل خانواده شیراز
بهترین وکیل خانواده شیراز

لزوم مشورت با وکیل خانواده شیراز

متأسفانه سختگیری و دعواهای مالی همه را مقاوم و انعطاف ناپذیر می کند، به طوری که همه فکر می کنند اگر حقوق مالی خود را حفظ کنند در این دعواها پیروز خواهند شد. اما این ایده کاملاً نادرست و به همان اندازه رد شده است. برنده واقعی در مسائل و دعاوی خانوادگی کسی است که سلامت جسم و روح خود را حفظ کند، تجربیات دردناک زندگی قبلی خود را پشت سر بگذارد و به زندگی خود ادامه دهد.

متأسفانه در مواردی مشاهده شده است که اختلافات و دعاوی خانوادگی با تنش های فراوان و درگیری شدید همراه بوده و پس از طلاق، زوجین سال ها برای انتقام از یکدیگر پرونده های قضایی زیادی را به راه انداخته اند، این عامل نه تنها از نظر روحی افراد را تخریب می کند، بلکه باعث هدر دادن عمر گرانبهای فرد می شود.

بنابراین آنچه یک وکیل خانواده شیراز به موکلان خود توصیه می کند این است که ابتدا با مشاور و روانشناس هدف اصلی خود را از مراجعه به وکیل در میان بگذارند، مثلاً با مشاوره روشن کنند که آیا طلاق آنها توافقی است یا خیر.

مشاوره با وکیل خانواده در شیراز

در مواردی یکی از زوجین می خواهد که طرف مقابل متوجه جدیت آن شده و زندگی خود را تغییر دهد، واضح است که عملکرد و رویکرد بهترین وکیل خانواده در شیراز در این موارد متفاوت است. اگر خواسته موکل طلاق یا جدایی باشد، دعوا باید قاطع، جدی و سریع باشد تا دادگاه خانواده بتواند به راحتی حکم طلاق را صادر کند یا طرف مقابل راضی به حل و فصل شود.

از طرفی اگر هدف موکل فقط تذکر دادن به همسرش باشد، در صورت امکان از دعوای حقوقی خودداری کرده و از طریق تلفن به طرف مقابل اطلاع دهید که همسرش چقدر زندگی او را تغییر می دهد و در صورت امکان برگزاری یک ملاقات مشترک می تواند کمک کند. بدیهی است که در بسیاری از موارد زوجین به یکدیگر علاقه زیادی دارند و زندگی مشترک خود را دوست دارند، اما به دلیل برخی مسائل و اختلافات، زندگی آنها با چالش های جدی مواجه شده است.
مراجعه وکلای خانواده شیراز و زوجین به مشاوران خانواده با تخصص و تجربه در این زمینه و یادآوری حقوق متقابل به طرفین کمک شایانی در کنار هم ماندن و بهبود شرایط است.

طبق قانون دفاع، اولین اقدام وکیل خانواده در شیراز باید برقراری صلح و سازش باشد و از نظر اخلاقی صراحتاً لازم است که وکلای خانواده ابتدا راه مذاکره و صلح و سازش را در پیش گیرند و در صورت عدم حصول نتیجه اقدامات دیگر را انجام دهند. آغاز می شوند.

مهم ترین دعاوی خانوادگی در شیراز چیست؟

مهم ترین دعواهای خانوادگی عبارتند از:

1 ) مهریه زن

یکی از پردردسرترین مسائل مربوط به دعواهای خانوادگی، مهریه است. توجه داشته باشید که مهریه به زن تعلق دارد و هر موقع که زن تمایل داشته باشد می تواند آن را از همسر خود بگیرد. اما در بعضی مواقع که طلاق توافقی صورت می گیرد و زن مهریه اش را می بخشد، دادگاه هم آن را تایید می کند. زوجه می تواند مهریه ی خود را به صورت یک جا یا قسطی دریافت کند. جهت مشاوره حقوقی با وکیل مهریه شیراز با وکلای ما تماس حاصل نمایید.

وکیل خانواده شیراز
بهترین وکیل خانواده شیراز

2 ) دعوای خانوادگی بر سر حضانت فرزند

حضانت فرزندان یکی از مسائل مهم در دعواهای خانوادگی است که اختلاف نظرهایی در این مورد بین زوج و زوجه وجود دارد. آخرین قوانین کشور ما دختران بالای نه سال و پسران بالای 15 سال (دختران و پسرانی که به سن بلوغ رسیده اند) از دایره ی حضانت خارج هستند و خود باید تصمیم بگیرند. حضانت فرزندان تا سن هفت سالگی بر عهده ی زوج می باشد و مادر می تواند تا این سن حضانت فرزندانش را بر عهده بگیرد. بعد از هفت سالگی حضانت فرزند به عهده ی پدر است و بهتر است پدر و مادر این موضوع را میان خود حل کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

3 ) ملاقات فرزندان

اگر دادگاه حضانت را به مادر خانواده بدهد، به این معنی نیست که پدر خانواده حق ملاقات فرزندان خود را ندارد (یا بالعکس) اگر زوجین نتوانند در این موضوع با همدیگر توافق کنند، دادگاه درباره ی ملاقات فرزندان تصمیم می گیرد.

4 ) نفقه ی فرزندان

در بیشتر موارد نفقه ی فرزندان به عهده ی پدر می باشد، اما اگر مادر خود تمایل به پرداخت نفقه ی فرزندان داشته باشد می تواند آن را به عهده بگیرد.

دعاوی مهم دیگر نیز عبارتند از:

  1. تطبیق جنسیت
  2. اهدا کردن جنین
  3. قبول کردن سرپرستی کودکان بدون سرپرست
  4. نسب
  5. امور مربوط به مفقود الاثر
  6. تمکین و نشوز
  7. جهیزیه
  8. مجددا ازدواج کردن
  9. شرط های ضمن عقد نکاح
  10. نامزد بودن دو نفر با همدیگر و خسارت های بر هم زدن نامزدی
  11. نکاح دائم و موقت

سوالات متداول

بله .شوهر در مدت زمان عقد ملزم به پرداخت نفقه همسر خود میباشد.

بله. فقط چنانچه در زمان مطالبه مرد مال و اموالی نداشته باشد تا تعداد 110 قابل مطالبه است و برای بیشتر از 110 میبایست اموال مرد با کمک دادگاه و وکیل خانواده شیراز شناسایی و جهت اجرا به دادگاه معرفی گردد.

چنانچه شوهر از توانایی و تمکن مالی مناسبی برخوردار باشد، مکلف به پرداخت تمامی مبلغ مهریه می باشد در غیر اینصورت شوهر تا سقف ۱۱۰ سکه تمام آزادی ملزم به پرداخت است.

خیر.دوران نامزدی به منظور اشنایی طرفین است و باید گفت که تا قبل از ثبت نکاح هیچ اثر مالی و یا غیر مالی به زوجین تعلق نمیگیرد.

به این منظور است که در شرایط عقدنامه برای شوهر تعهدی ایجاد میشود که در صورت قبول و امضای شوهر ، در صورتی که بدون داشتن دلیل موجه اقدام به درخواست طلاق بکند ، باید نصف دارایی خود را که پس از عقد بدست اورده است را به خانم پرداخت کند.

WeCreativez WhatsApp Support
پیام خود را برای ما بگذارید و منتظر پاسخ ما بمانید
سلام، vpn خود را روشن کنید
پیمایش به بالا
به بالا بروید