بهترین وکیل تضمینی جعل اسناد در شیراز

بهترین وکیل تضمینی جعل اسناد در شیراز از ویژگی هایی برخوردار است که در ادامه مطلب با آن ها آشنا خواهید شد. اما به راستی وکیل جعل اسناد شیراز چه کسی است؟ وکیل جعل اسناد به دسته وکلایی کیفری گفته می شوند، که پرونده های جعلی را بررسی و پیگیری می کنند. وکلای جعل اسناد باید به مفاهیم جعل اسناد ازدواج، راه و روش های اثبات کردن جرم جعل، تشخیص دادن اسناد جعلی و اصلی و موارد هایی نظیر این ها باید تسلط و دانش های کافی را داشته باشند.

بهترین وکیل جعل اسناد در شیراز باید در این زمینه ها حرفه ای باشد و آگاهی لازم را در رابطه با قوانین های جعل اسناد بداند. در حال حاضر با به روز شدن تکنولوژی در دنیا، باعث شده که ابزار های الکتریکی بسیاری برای جعل وجود داشته باشد؛ به همین دلایل باید شما پرونده های جعل اسناد خود را به یک وکیل معتبر و آگاه بسپارید و از امین بودن آن مطمعن شوید. امین و رازدار بودن وکیل یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین وکیل شیراز محسوب می شود، که در ادامه مطلب در این باره صحبت خواهیم کرد.

بهترین وکیل جعل اسناد در شیراز

نمونه هایی از جعل اسناد در شیراز

همانطور که می دانید، جعل کردن اسناد و استفاده کردن از اسناد جعلی جرایم ها و قوانینی را به همراه دارند. در حالت کلی جعل به معنی دگرگون کردن می باشد. مجازات جعل کردن سند در کشور به طور عملی می باشد؛ در واقع جعل یعنی تغییر دادن اسناد و مدارک و دیگر مواردی نظیر این ها می باشد. در کل جعل یعنی تطبیق و یا تقلید اسناد و اشیا می باشد. مرسوم ترین جعل ها نظیر: اثر های هنری، پول، مدارک های مهم شامل، مدارک تحصیلی، مدارک هویتی، و مدارک های دیگر، اسناد های ملک و اموال می باشد.

حامد اسکندری وکیل شیراز

وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاوره حقوقی

حامد اسکندری
شماره تماس: 09171114836

همانگونه که می دانید، جعل کردن اکثرا با نمونه هایی از کلاهبرداری هایی شامل: چک ها و بیمه ها، تصاحب کردن هویت مالی به همراه است. در کل جعل ها همیشه به طور فیزیکی نمی باشند، گاهی اوقات هم به صورت الکترونیکی مانند صفحه های شخصی جعلی در وب سایت های اجتماعی هم می باشند. در قسمت فوق به صورت جزیی به چند نمونه از جعل اسناد اشاره شد. حال در این قمست قصد داریم آن ها را به طور کامل بازگو کنیم. جعل اسناد عادی، ملکی، تحصیلی نمونه هایی از جعل اسناد می باشد. هر یک از این جعل ها، جرایم متفاوتی دارند.

وکیل جعل اسناد شیراز
وکیل جعل اسناد در شیراز

وکیل جعل سند و مدارک در شیراز

با توجه به ماده ۵۲۶ قانون اساسی گفته شده که، اشخاصی که پول های رایج خارجی و داخلی و یا چک های صادر شده از طریق بانک ها و یا این که حواله های صادر شده از خزانه را به نیت بهم زدن در وضعیت بانکی و اقتصادی و یا این که آشوب زدن امنیت اجتمایی و سیاسی، جعل کند و یا داخل کشور کند و از آن ها استفاده کند؛ مجازاتش حبس بین پنج تا بیست سال محکوم خواهد شد.

در ماده ۵۲۷ قانون اساسی در رابطه با مدارک جعل اسناد اشتغال گفته شده، افرادی که دارای مدارک تحصیلی یا ریز نمرات تحصیلی دانشگاه ها و موارد هایی نظیر این ها را جعل کنند، باید به مدت یک تا سه سال محکوم به حبس شوند. اما اگر کسی که مرتکب این جرم شده است، عضو کارکنان سازمان ها و موسسه های وابسته به دولت باشد، مجازات آن به حداکثر مجازات می رسد.

به گفته قانون ماده ۵۲۸ قانون اساسی، افرادی که علامت و یا مهر نهادهای غیردولتی و عمومی نظیر شهرداری ها و یا ارادات را بخواهند جعل کنند، علاوه بر خسارت محکوم به حبس بین شش ماه تا سه سال هم محکوم خواهند شد.

در ماده ۵۲۹ قانون اساسی گفته شده است، کسانی که مهر و یا علامت شرکت هایی که دولتی نیستند اما مطابق قانون شکل گرفته شده اند را بخواهند جعل کنند، علاوه بر این که باید خسارت پرداخت کنند محکوم به حبس سه ماه الی دو سال هم می شوند. شما با کمک بهترین وکیل تضمینی جعل اسناد در شیراز می توانید کار ها و پرونده های خود را به راحتی پیش ببرید.

وکیل جعل اسناد در شیراز
وکیل جعل اسناد شیراز

جعل کردن اسناد ملک و اموال

امروزه همانطور که اکثریت می دانید، افراد زیادی هستند که سراغ جعل اسناد ملکی می روند. این نوع از جعل، یکی از پر زیان ترین جعل محسوب می شود. در کشور ایران، مجازاتی برای جعل کردن اسناد ملکی و اموال در نظر گرفته شده که در ادامه مطلب به آن ها اشاره شده است.

همچنین بخوانید: وکیل چک شیراز

طبق قانون ماده ۵۳۶ قانون اساسی، مجازاتی که برای جرم جعل اسناد عادی در نظر گرفته شده است، حبس بین سه ماه تا یک سال می باشد و یا به صورت نقدی، سیصد تا یک میلیون و دویست تومان در نظر گرفته شده. در رابطه با مجازات و نوع جریمه جعل اسناد رسمی باید گفت که، طبق قوانین ماده ۵۳۳ قانون اساسی مجازات این نوع جرم، حبس شش ماه تا سه سال می باشد و به صورت نقدی سیصد تا یک و هشتصد میلیون می باشد.

وکیل جعل اسناد شیراز
وکیل جعل اسناد در شیراز

ویژگی استفاده از وکیل جعل اسناد شیراز

یکی از مهم ترین ویژگی های یک وکیل جعل اسناد خوب همان طور که در قسمت فوق هم اشاره شد. امین بودن آن است. استفاده کردن از وکیل جعل اسناد شیراز در جرایم کیفری، باعث صرف زمان کمتری برای ثابت کردن جرم جعل اسناد می شود. یکی دیگر از مزیت های مهم استفاده کردن از وکیل جعل سند شیراز، این می باشد که، این دسته از وکلا می توانند به جای موکل خود، به راحتی درخواست خط نگاری بدهند. وکلای جعل اسناد می توانند بدون حضور شاکی پرونده، رضایت و یا عدم رضایت شاکی پرونده را بیان کند.

همچنین بخوانید: وکیل مهریه شیراز

هزینه بهترین وکیل تضمینی جعل اسناد در شیراز

در رابطه با هزینه وکیل جعل اسناد شیراز باید گفت که، اکثریت مردم به دلیل هزینه های هنگفت، اشتیاقی به کمک گرفت از وکلا را ندارند. اما در واقع این موضوع می تواند باعث خسارت های مالی و روانی برای آن ها می شود. البته این را هم باید گفت که هزینه وکیل جعل اسناد شیراز بستگی به مدت زمان پرونده و سنگینی پرونده هم دارد. همچنین معتبر بودن وکیل هم تاثیر بسیاری روی هزینه خواهد گذاشت. وکیل معتبر و مورد اعتماد و همینطور آگاه به قوانین، به پرونده شما کمک بسیاری خواهد کرد.

پیمایش به بالا
به بالا بروید