بهترین وکیل جرایم پزشکی در شیراز تضمینی

از جمله مسائل مهم برای هر پزشک در انجام وظیفه مسئولیتی است که در قبال بیمار دارد. همچنین حوزه بهداشت و درمان از جمله نهادهایی است است که حجم زیادی از خدمات در آن انجام می گیرد. بنابراین امکان بروز هرگونه خطا و اشتباهات عمدی و سهوی زیاد است. در طی این مقاله می خواهیم بهترین وکیل جرایم پزشکی در شیراز را به شما معرفی کنیم.

همچنین این مورد ممکن است باعث شکایت مردم از بیمارستان و کادر درمانی و پزشکان شود. بنابراین برای پیشگیری از هرگونه مشکل لازم است که با یک وکیل توانا در رابطه با جرایم پزشکی صحبت کنید.

بهترین وکیل جرایم پزشکی شیراز

علت اصلی نیاز به وکیل جرایم پزشکی شیراز

رابطه میان پزشک و بیمار یک تعهد مدنی است که از طرف پزشک به بیمار داده می‌شود و فرد برای انجام هر فعالیت به پزشک رضایت می دهد. امروزه هر گونه مشکلات پزشکی خواننده درگیری ها و تنش هایی که بین بیمار و پزشک اتفاق می افتد. وکلای جرایم پزشکی یا وکیل خطای پزشکی بر اساس اطلاعات حقوقی خود و اطلاعاتی که در حوزه پزشکی دارد در صدد رفع اختلافات حاصله بر می آید. چه بسا با دادن مشاوره حقوقی طرفین را به سود و سازش می رساند. اقدامات حقوقی همواره زمان زیادی را از طرفین می گیرد. اما صلح و سازش از ارجاع به محاکم و اتلاف وقت و بی نتیجه ماندن کمک رسانه جلوگیری میکند.

از طرف دیگر قانون مسئولیت مدنی هر کس که مرتکب رفتاری بر خلاف قانون شود را پاسخگو می داند. بنابراین اگر خسارتی به شخصی وارد کند باید پاسخگو باشد و آن را جبران نماید. بنابراین وجود بهترین وکیل شیراز یا وکیل جرایم پزشکی در شیراز باعث می شود تا پزشکان و بیماران به نتیجه مطلوب که همان حقشان است برسند.

حامد اسکندری وکیل شیراز

وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاوره حقوقی

حامد اسکندری
شماره تماس: 09171114836

جرایم پزشکی به چه صورتی است ؟

هر فردی در جامعه شغلی دارد که قطعاً مسئولیت هایی را برای فرد به همراه دارد. البته از آنجا که پزشکان و جراحان و کادر درمان با جان انسان ها در ارتباط هستند قطعاً مسئولیت بزرگتری به روی دوش آنان خواهد بود. هرگونه اشتباه در سرنوشت شخص تغییرات بزرگی ایجاد می کند. بنابراین جبران این عمل و برگشت به حالت عادی زمان بر بوده یا به طور کلی قابل جبران نیست. بنابراین طبق احکام قوانین مدنی در صورتی که یک پزشک خطایی کرده باشد و آن ثابت شود او محکوم به پرداخت دیه است.

وکیل پزشکی شیراز فردی است که به واسطه اشراف پرونده های تخصصی در حوزه قصور پزشکی در مقام احقاق حق قرار دارد و با مراجعه به محاکم مربوطه دادسرا رسیدگی به جرایم پزشکی از حقوق فرد زیان دیده دفاع خواهد شد. ادون در زمان زندگی میکنیم که فعالیت وکلا به طور تخصصی در حوزه پزشکی نیز وارد شده و آنها تخصص کافی در کلیه امور پزشکی دارند به همین دلیل است که بهترین یاور شما در پرونده های خطای پزشکی وکلا هستند.

بهترین وکیل تضمینی جرایم پزشکی شیراز
بهترین وکیل پزشکی در شیراز

انواع تخلفات پزشکی

هر پزشکی در مطب به خود یا بیمارستان های عمومی یکسری قوانینی تعیین کردند. این قوانین برای اتاق های عمل و جراحی نیز صدق می کند. اما در صورتی که نادیده گرفته شود پزشکان می توانند از طرف قانون اقدام به پیگیری کند. همچنین در صورتی که پزشک نیز به قوانین بیمارستان یا اتاق جراحی احترام نگذارد نیز از طرف سازمان نظام پزشکی برخورد خواهد شد.

سازمان نظام پزشکی مراتب و تشکیلاتی را برای دادرسی دارا می باشد و برای پیگیری پرونده پزشکان خاطی کارشناسی انتخاب می‌کنند. در صورت صحت موضوع پزشک مرتکب جرم و خلاف طبق عملکرد و مجازات خواهد شد.

اعمال غیر قابل مجازات در حوزه پزشکی

طبق قوانین موجود در حوزه پزشکی و قوانین مدنی اعمالی که در ادامه ذکر می کنیم در صورت حصول غیر قابل مجازات هستند این شرایط:

  • عمل جراحی بر طبق شروع و مورد حمایت قانون گذار باشد.
  • با رضایت شخص یا اولیا یا سرپرستان قانونی بیمار انجام گیرد.
  • نظامات دولتی در طی عمل جراحی یا طبی رعایت شده باشد
  • هرگونه موازین فنی در طی عمل رعایت شود.

به طور کلی قبل از هرگونه عمل جراحی از سرپرستان یا اولیای قانونی بیمار یا خود فرد رضایت نامه در این باب دریافت می شود. در صورت امضاء یا برائت گزیده قابل پیگیری و شکایت نخواهد بود.

وکیل متخصص جرایم پزشکی در شیراز

با توجه به ماده ۶۴ قانون مدنی پزشکان متخلف و مجرم در صورتی که خطاکار شناخته شوند، به جای حبس و زندان مجازات اعم از انجام خدمات درمانی رایگان، پرداخت مبلغی به عنوان جریمه و یا ممنوع الکار شدن برایشان تعیین می شود. اما هیچ پزشکی نباید وسوسه شود جایگاه و ارزش مدنی خود را در قبال تبهکاران و افراد متخلف پایین بیاورد. افرادی که از سوی جامعه پزشکی آسیب می بینند، می توانند به سازمان نظام پزشکی مراجعه کنند و یک گزارش ارائه نمایند. اما این پروسه ممکن است زمان زیادی از آنها بگیرد. اما وکیل متخصص جرایم پزشکی شیراز می تواند شما را در پروسه راهنمایی کرده و آن را کوتاه تر کند.

وکیل متخصص جراحی پزشکی وکیلی است که با اطلاعات کامل از حوزه پزشکی بتوانند بر پرونده اشراف داشته باشد. همچنین حتی الامکان از وقوع هرگونه نزاع و درگیری قانونی جلوگیری کند، اما برای دفاع از حق افراد زیان دیده قاطع و محکم باشد. همچنین بتواند عبارات حقوقی و مسائل مربوط به پرونده را برای موکل به زبان ساده بیان کند تا او در هنگام بیان هر موضوع دچار اشتباه نشود.

وکیل جرایم پزشکی شیراز
وکیل جرایم پزشکی شیراز

ویژگی های بهترین وکیل جرایم پزشکی شیراز

یک وکیل جرایم پزشکی در شیراز باید از تجربه کافی برای اشراف به پرونده ها و موضوعات پزشکی برخوردار باشد و همچنین رزومه کاری او شامل موفقیتهای پرونده های پزشکی باشد. البته از آنجایی که جرایم پزشکی موضوعات سختی هستند وکیل جرایم پزشکی باید تبحر کافی را برای پرونده موکل داشته باشد. علاوه بر آن باید بتواند راهکارهای لازم را در آن زمینه به موکل خود اطلاع دهد.

بهترین وکیل پزشکی شیراز طی سالهای فعالیت خود به موفقیت های زیادی در حوزه پزشکی دست یافته است. همچنین با بیان ساده انواع اصطلاحات و عبارات قانونی برای موکل او را راهنمایی کرده و از حق تمام افراد زیان دیده دفاع نموده است. برای مشاوره حقوقی میتوانید از شماره موجود در این صفحه استفاده نمایید و با مطرح نمودن مسائل خود با بهترین وکیل جرایم پزشکی شیراز صحبت کنید.

همچنین بخوانید:
وکیل خانواده خوب در شیراز
بهترین وکیل ملکی در شیراز
وکیل تضمینی مواد مخدر در شیراز

پیمایش به بالا
به بالا بروید